اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان آتش نشانی قم خبر داد

اطفاء 18 حریق در 48 ساعت گذشته در قم

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم گفت: نیروهای آتش نشانی در دو روز گذشته نسبت به مهار 18 حریق اقدام کردند.

اطفاء 18 حریق در 48 ساعت گذشته در قم

عباس جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با تبیین عملیات‌های آتش نشانی در 48 ساعت گذشته بیان داشت: در این مدت 33 عملیات گوناگون به صورت موفقیت آمیز انجام شد.

وی با تشریح عملیات‌های انجام شده توسط عوامل سازمان آتش نشانی تصریح کرد: در این مدت 18 مورد حریق اطفا شد که شش مورد آن مربوط به حریق ضایعات، پنج مورد حریق منزل،‌ یک مورد حریق مغازه،‌ دو مورد حریق درخت، یک مورد حریق کانکس و سه مورد حریق خودرو به وقوع پیوست.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم از حریق یک دستگاه تریلی در کیلومتر 40 جاده قم - کاشان خبر داد و بیان داشت:‌ تریلی پس از واژگونی در این جاده طعمه حریق شد که نیروهای آتش نشانی از ایستگاه 12 به محل حادثه اعزام و به اطفای حریق پرداختند.

وی همچنین از حریق منزلی واقع در خیابان طالقانی خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر از ساکنان منزل محبوس شده بودند که نیروهای آتش نشانی پس از حضور در محل حادثه نسبت به اطفای حریق و نجات ساکنان منزل اقدام کردند.

جعفری همچنین از انجام 13 عملیات ایمن سازی در این مدت خبر داد و بیان کرد: چهار مورد از عملیات‌های انجام شده مربوط به صید زنبور، دو مورد رهاسازی گربه، دو مورد واژگونی خودرو و بازگشایی درب منزل و درب خودرو بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی قم همچنین به تبیین عملیات‌های نجات پرداخت و عنوان کرد: بر اثر برخورد خودروی پژو پارس به ستون‌های سیمانی عوارضی قم - تهران سه نفر مصدوم شدند که به اورژانس 115 تحویل داده شدند.

انتهای پیام/78005/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول