اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال صبای قم:

برای شکست تراکتورسازی از شرایط میزبانی به ‌خوبی استفاده می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: ما نسبت به تیم تراکتورسازی تبریز شناخت خوبی داریم و می‌خواهیم از شرایط میزبانی برای شکست این تیم به خوبی استفاده کنیم.

برای شکست تراکتورسازی از شرایط میزبانی به ‌خوبی استفاده می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد مایلی‌کهن امشب در نشست خبری پیش از مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز که در باشگاه صبا برگزار شد، در جمع خبرنگاران تاکید کرد: بازی بسیار سختی در پیش داریم چون تراکتورسازی تبریز یکی از بهترین تیم‌های حاضر در لیگ سیزدهم است.

وی ادامه داد: ما هفته گذشته در مقابل تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز نتیجه بسیار خوبی کسب کردیم چون خوب بازی کردیم و نتیجه زحماتمان را گرفتیم، بالطبع بازیکنان ما بعد از این پیروزی روحیه بالایی دارند و از هر نظر مهیای دیدار حساس این هفته با تیم تراکتورسازی تبریز هستند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم اظهار کرد: ما پیش از اینکه تیم فجر شهید سپاسی شیراز را در قم با نتیجه سه بر صفر شکست دهیم، چهار هفته بود که از کسب پیروزی محروم می‌ماندیم در حالی‌که حتی بهتر از دیدار با سپاسی بازی می‌کردیم و حریفان با خوش‌شانسی از ما امتیاز می‌گرفتند.

وی یادآور شد: با این حال تمام آنچه که در هفت هفته گذشته بر تیم ما سپری شده را کاملا فراموش کرده‌ایم و حواس ما معطوف به دیدارهای آینده و به خصوص مسابقه این هفته با تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز است تا بتوانیم از آن‌ها امتیازات لازم را بگیریم.

مایلی‌کهن اظهار داشت: صبای قم و تراکتورسازی تبریز در هفت هفته گذشته مانند یکدیگر در مقابل حریفان خود بازی‌های خوبی انجام داده‌اند و اگر بخواهیم جانب انصاف را رعایت کنیم به نظر من هر دو تیم باید بیش از آنچه که امتیاز گرفته‌اند، به جمع‌آوری امتیاز می‌پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: ما به جز دو سه بازیکن مصدوم و یک بازیکن محروم، مشکل خاصی برای دیدار حساس هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با تیم تراکتورسازی تبریز نداریم و فکر می‌کنم که بتوانیم در خانه نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: ما از تماشاگران خودمان انتظار داریم در این دیدار فکر و ذکر خود را معطوف به حمایت از تیم صبای قم بکنند، زیرا ما در خانه بازی می‌کنیم و فکر ما این است که بتوانیم از شرایط میزبانی برای کسب سه امتیاز این دیدار خوب بهره ببریم.

تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 18 و 45 دقیقه پنجشنبه چهاردهم شهریورماه در قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/78002/غ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول