اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب منطقه‌ای اردبیل:

اجرای طرح‌های مدرن باغداری در مشگین‌شهر

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: طرح توسعه اراضی و باغات مشگین‌شهر با اجرای طرح‌های مختلف آبیاری مدرن در دستور کار قرار گرفته است.

اجرای طرح‌های مدرن باغداری در مشگین‌شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، داود نجفیان عصر امروز در جریان بهره‌برداری از چند طرح توسعه آب منطقه‌ای در اردبیل اظهار داشت: سه پروژه شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با صرف اعتباری بالغ بر 60 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: جاده دور دریاچه سد گیوی به طول تقریبی 10 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال در روزهای گذشته به بهره‌برداری رسید تا هموطنان از مزیت‌های این پروژه استفاده کنند.

نجفیان خاطر نشان کرد: این جاده در راستای جاده جایگزین سد گیوی جهت دسترسی به روستاهای اطراف و آب‌گرم اجرا شده است.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: همچنین پروژه تأمین آب کشاورزی ناحیه پنجم و بخشی از ناحیه ششم جنوبی شبکه آبیاری اراضی پایاب سد سبلان به مساحت 390 هکتار به بهره‌برداری رسید.

وی بیان کرد: این پروژه شامل 266 هکتار باغ و 124 هکتار زراعت به صورت مدرن در محدوده روستاهای لمبر و لحاق شهرستان مشگین‌شهر با صرف اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال به انجام رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افتتاح کانال اصلی و ایستگاه‌های پمپاژ ثانویه ناحیه عمرانی اول خداآفرین اظهار داشت: این پروژه به طول حدود 20 کیلومتر و با صرف اعتباری بالغ بر 450 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/62004/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول