اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری:

سیستم آبیاری تحت فشار غلامعلی نوذری افتتاح شد

در چهارمین روز از هفته دولت با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری سیستم آبیاری تحت فشار غلامعلی نوذری در شهرستان فارسان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

سیستم آبیاری تحت فشار غلامعلی نوذری افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری عصر امروز در مراسم افتتاح سیستم آبیاری تحت فشار غلامعلی نوذری در شهرستان فارسان اظهار کرد: سیستم‌های نوین آبیاری مانند آبیاری قطره‌ای و بارانی راهکار خوبی است که در زمینه کشاورزی مورد استفاده بیشتر قرار گرفته و علاوه‌بر صرفه‌جویی در مصرف آب، سطح کشت و زرع در استان را ارتقا داده است.

علی‌اصغر عنابستانی از صرف یک هزار و 542 میلیون ریال اعتبار برای تکمیل و بهره‌برداری از این طرح خبر داد و افزود: این میزان اعتبار از محل اعتبارات استانی، شخصی و همچنین سایر محل‌های اعتباری تامین شده است.

وی ادامه داد: این پروژه سال گذشته در شهر چلیچه از توابع شهرستان فارسان آغاز شده و با تلاش‌های خوب انجام شده در این راستا، این پروژه ظرف یک سال تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: این پروژه زمینه اشتغال 13 نفر به صورت مستقیم در شهرستان فارسان را فراهم کرده است.

این مسئول متذکر شد: دولت در سال‌های اخیر اقدامات بسیار خوب و ارزشمندی را در مناطق محروم کشور خصوصا در استان چهارمحال و بختیاری انجام داده که امیدواریم این روند تا رفع کامل محرومیت از چهره‌ی این استان همچنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/68005/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول