اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب:

مردم ایران حامی مظلومان جهان هستند

فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) گفت: مردم ایران اسلامی حامیان واقعی مظلومان جهان هستند که مورد ظلم استکبار قرار گرفته‌اند.

مردم ایران حامی مظلومان جهان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مهدی مهدوی‌نژاد امروز در نشست شورای فرماندهی سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) در آستانه بزرگداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به حضور پیکر پاک دو شهید گلگون کفن دوران دفاع مقدس در شهر مقدس قم و اجرای برنامه‌هایی از قبیل وداع با شهدا اظهار کرد: حضور پرشور مردم در این محافل و همچنین در مراسم تشییع و تدفین این شهدا، این پیام را به جهانیان مخابره می‌کند که مردم مدافع انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل هستند و در برابر زیاده خواهی‌های استکبار ایستادگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه در آستانه بزرگداشت هفته دفاع مقدس هستیم و مردم با حضورشان در مراسم تشییع و تدفین شهدا، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق می‌کنند، گفت: همه ما مدیون خود شهدا هستیم و همه مسئولان باید بدانند که خدمات و تلاش‌های آنان زمانی ماندگار خواهد شد که در مسیر حفظ ارزش‌های انقلاب و راه شهدا قدم بردارند.

مهدوی‌نژاد بر ضرورت تحقق حماسه اقتصادی تاکید کرد و گفت: بسیج می‌تواند در تحقق حماسه اقتصادی با تبیین اقتصاد مقاومتی در جامعه و ارائه بسته‌های پیشنهادی، به دولت و مردم یاری رساند تا این فرمایش مقام معظم رهبری نیز در سال جاری محقق شود.

وی با بیان خاطراتی از شهید سردار کاظمی، یاد و خاطره ایشان را که مسئله ایمنی را در سپاه نهادینه کرد، گرامی داشت.

مهدوی‌نژاد در این نشست با اهدای لوح تقدیر و هدایا از زحمات حسین کبیری معاون طرح و برنامه و بودجه، علیرضا ظهرابی معاون عملیات و محمدعلی محمود آبادی معاون بازرسی سپاه علی ابن ابیطالب(ع) به دلیل تلاش در راستای اجرای ماموریت‌های محوله تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است در این نشست، طی احکامی جداگانه جواد شفیعی به عنوان فرمانده یگان امنیتی امام علی(ع)، اکبر بختیاری به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی، حسن مالمیر به عنوان سرپرست سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و خسروی به عنوان سرپرست مرکز خدمات سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) معرفی شدند.

انتهای پیام/78002/ع/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول