اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر خبر داد

برگزاری همایش‌های بزرگ غدیرپژوهی و نجات‌بخشی در آینده جهان

دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر از برگزاری دو همایش بزرگ غدیرپژوهی و نجات‌بخشی در آینده جهان در راستای تبیین زوایای مختلف واقعه غدیر خبر داد.

برگزاری همایش‌های بزرگ غدیرپژوهی و نجات‌بخشی در آینده جهان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهروز همتی بعد از ظهر امروز در مراسم برنامه‌ریزی برای برگزاری سومین همایش ملی غدیرپژوهی که با حضور ائمه جمعه سراسر استان، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان در بیت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، گفت: همایش‌های ملی با حضور تحلیل‌گران برجسته با محوریت واقعه غدیر در کرمانشاه برگزار می‌شود.

همتی تصریح کرد: در راستای تبیین زوایای مختلف واقعه غدیر، دو همایش بزرگ ملی با عناوین غدیرپژوهی و همایش ملی نجات‌بخشی در آینده جهان برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر زمان برگزاری همایش غدیرپژوهی را اول آبان ماه و همایش نجات‌بخشی آینده جهان را 25 دی ماه سال‌جاری اعلام کرد.

همتی موضوعاتی از قبیل نقش پیامبر اسلام (ص) در جهت‌دهی واقعه غدیر و واکاوی مقایسه‌ای نظام ولایی با نظام خلافتی و دموکراسی و نفی حکومت بدون دین در واقعه غدیر را از محورهای مورد بررسی در همایش ملی غدیرپژوهی عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: این موضوعات با حضور کارشناسان برجسته مهدویت و اساتید حوزه و دانشگاه در همایش غدیرپژوهی مورد واکاوی قرار می‌گیرد.

این استاد دانشگاه در خصوص همایش ملی نجات‌بخشی آینده جهان بیان داشت: علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند و تاکنون بیش از 530 مقاله به این دبیرخانه ارسال شده است.

همتی عنوان کرد: اساتید برجسته‌ای همچون رحیم پورازغدی در این همایش سخنرانی خواهند کرد و به سئوالات مربوط به حوزه مهدویت و آخرالزمان پاسخ می‌دهند.

وی اعلام کرد: برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی آمادگی داریم و برنامه‌های متعددی در مساجد محله‌های حاشیه‌نشین کرمانشاه برگزار کرده‌ایم.

*بسیج امسال واقعه غدیر را بازسازی می‌کند

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه در ادامه این مراسم گفت: اگر بحث مهدویت در مباحث حلقه‌های شجره طیبه صالحین گنجانده شود، نتایج خوبی به‌دنبال دارد.

سیروس جهانبخشی با تاکید بر هوشیاری در مقابل توطئه‌های وهابیت و بهائیت، اظهار داشت: بسیج امسال واقعه غدیر را بازسازی می‌کند و در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم است.

انتهای پیام/2700/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول