اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی:

بانوان در پیشبرد برنامه‌های ملی نقش زیادی دارند

مدیر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: بانوان در پیشبرد برنامه‌های ملی نقش کلیدی و مهمی دارند که نباید از آن غفلت کرد.

بانوان در پیشبرد برنامه‌های ملی نقش زیادی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مریم دهقان بعد از ظهر امروز در آئین تجلیل از مسئولان فعال امور بانوان دستگاه‌های اجرایی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: بانوان به صورت مستقیم و غیرمستقیم در پیشبرد برنامه‌ها و تحقق اهداف ملی نقش زیادی دارند.

وی ادامه داد: در ارزیابی عملکرد اداره‌های سراسر کشور، آذربایجان غربی یکی از استان‌های ممتاز معرفی شد و رتبه سوم را از آن خود کرد.

مدیر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی، میانگین امتیاز این اداره در سطح کشور را 96 درصد عنوان کرد و افزود: امور بانوان دستگاه‌های اجرایی مختلف همواره در طول سال فعال بوده و این توفیق حاصل دسترنج همه بانوان است.

وی به رونمایی از طرح ثبت خاطرات زنان ایثارگر آذربایجان غربی در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و اذعان داشت: همزمان با فرا رسیدن ایام الله دفاع مقدس این طرح با حضور مقامات استانی رونمایی می‌شود.

دهقان، ایران اسلامی را وامدار زنان ایثارگر و از خود گذشته دانست و افزود: زنان زیادی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، در هشت سال جنگ تحمیلی و در حال حاضر فرزندان خود را در راه میهن هدیه می‌کنند.

وی از اینکه هنوز با تعدادی زیادی از این مادران سوخته دیدار نشده است، اظهار تاسف کرد و گفت: هنوز زنان فداکار و گمنامی در کشور و استان وجود دارد که درب آنها را دق‌الباب نکرده‌ایم.

مدیر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی متذکر شد: بانوان نه‌تنها در طول هشت سال جنگ تحمیلی بلکه در حال حاضر نیز در موقعیت‌های حساس حضور یافته و در خلق حماسه‌های سیاسی و اقتصادی نقش‌آفرینی می‌کنند.

انتهای پیام/61002/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول