اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حضور بانوان علاقمند به سافت‌بال

تیم سافت‌بال بانوان قم برابر سمنان به پیروزی رسید

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم از موفقیت بانوان سافت‌بالیست قمی در کسب نخستین پیروزی از مسابقات لیگ سافت‌بال بانوان قهرمانی کشور خبر داد.

تیم سافت‌بال بانوان قم برابر سمنان به پیروزی رسید

ندا زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با توجه به تمرینات بسیار خوبی که بانوان سافت‌بالیست قمی در آستانه رقابت‌های لیگ سافت‌بال بانوان کشور پشت سر گذاشته‌اند، انتظار داریم این تیم بتواند به نتایج خوبی دست یابد.

وی خاطرنشان کرد: ما در قم میزبان چهار رقیب دیگر خود در گروه اول از مرحله مقدماتی نخستین دوره رقابت‌های لیگ سافت‌بال بانوان باشگاه‌های کشور هستیم و امیدواریم که بتوانیم با استفاده از این موقعیت یکی از تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی باشیم.

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم افزود: تیم‌ها شناخت کاملی از هم ندارند و به همین خاطر بازی‌ها همه حساس است، البته تیم هیئت قم در بازی نخست در مقابل تیم سافت‌بال بانوان سمنان بازی خوبی ارائه کرد و مزد تلاش خود را گرفت.

وی یاد‌آور شد: سطح بازی‌های انجام شده در نخستین روز پیکارهای لیگ سافت‌بال بانوان کشور بالا بود و خوشبختانه تیم سافت‌بال بانوان هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم توانست تیم خوب سمنان را با حساب 21 بر سه شکست دهد.

زمانی ابراز داشت: قم در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم میزبان دیدارهای دور رفت نخستین دوره مسابقات لیگ سافت‌بال بانوان کشور در منطقه شمال است و این رقابت‌ها امروز هم با انجام چند دیدار حساس در این ورزشگاه پیگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بازی‌های مرحله رفت مسابقات منطقه شمال نخستین دوره لیگ سافت‌بال بانوان کشور با حضور پنج تیم تا روز دوشنبه یازدهم شهریورماه جاری ادامه خواهد داشت در حالی‌که در این رقابت‌ها تیم‌های راسپینای تهران، قم، سمنان، خراسان رضوی و آذرخش تهران حضور دارند.

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم با بیان اینکه زمان و مکان دور برگشت منطقه شمال هنوز مشخص نشده است، عنوان داشت: در منطقه جنوب این دوره نیز تیم‌های اصفهان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری و کرمان حضور دارند که زمان و مکان برگزاری رقابت‌های آن‌ها در دور رفت و برگشت هنوز اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه سعی کرده‌ایم امکانات و شرایط خوبی برای میزبانی از تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها در نظر بگیریم، اظهار داشت: با خاتمه رقابت‌های دور رفت و برگشت این مسابقات، از هر منطقه دو تیم (جمعا چهار تیم) به مرحله نهایی صعود می‌کنند.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول