اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سبک شین‌مو هاپکیدو مازندران:

مازندران قهرمان مسابقات قهرمانی هاپکیدو بانوان کشور شد

نماینده سبک شین‌مو هاپکیدو در مازندران گفت: چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی سبک شین‌مو هاپکیدو بانوان کشور با قهرمانی مازندران پایان یافت.

مازندران قهرمان مسابقات قهرمانی هاپکیدو بانوان کشور شد

سهیلا قلی‌زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی سبک شین‌مو هاپکیدو بانوان کشور جمعه گذشته به میزبانی استان مازندران و شهرستان آمل پیگیری شد.

مسئول کمیته داوران چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی سبک شین‌مو هاپکیدو بانوان کشور با اعلام اینکه استان مازندران در مجموع تیمی با کسب هشت نشان طلا، 10 نقره و سه نقره قهرمان شد، افزود: استان گیلان نیز با چهار نشان طلا و یک برنز دوم شده و استان تهران با دو طلا، دو نقره و یک برنز سوم شد.

قلی‌زاده با اشاره به اینکه این رقابت‌ها با حضور 78 فایتر از شهرستان‌های کاشان، تهران، آمل، بجنورد، رشت، مشهد و بابل در سالن ورزشی سرپوشیده شهدای اوجی‌آباد آمل دنبال شد، تصریح کرد: فایترها به مدت یک روز با یکدیگر مبارزه کردند.

وی با بیان به اینکه این مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان پیگیری شد، ادامه داد: در رده نونهالان ساحل احمدی، خاطره علیزاده، فاطمه اسفندیار و فوژان مرشد گردن‌آویز طلا را از آن خود کرده و قهرمان رقابت‌ها شدند.

قلی‌زاده با اعلام اینکه در رده نوجوانان نیز مرجان تاجیک و فاطمه تاجیک مدال طلا را کسب کردند، گفت: زهرا توکلی، ریحانه بهروزی و نرگس کیانژاد نیز در رده جوانان صاحب گردن‌آویز طلا و عنوان قهرمانی شدند.

نماینده سبک شین‌مو هاپکیدو مازندران تصریح کرد: در رده بزرگسالان نیز الهام تاجیک، نرجس معصومیان، معصومه اکبریان، عاطفه شکری، فاطمه نائیج، ملیجه شبستر و فرزانه آستانه عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کردند.

قلی‌زاده که خود مسئول کمیته داوران چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی سبک شین‌مو هاپکیدو بانوان کشور بود، ابراز داشت: نرگش صالحی دلارستاقی و مهسا قلی زاده داوران درجه یک هاپکیدوی بانوان کشورمان نیز در این مسابقات امر قضاوت را برعهده داشتند.

وی با اعلام اینکه کاپ اخلاق این مسابقات به تیم هاپیکدوی شهرستان بجنورد اهدا شد، گفت: الهام تاجیک قهرمان رده بزرگسالان از استان گیلان نیز به عنوان فنی‌ترین هاپکیدوکار این مسابقات انتخاب شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مبارزات به صورت حذفی دنبال ‌شده و برترین‌های این سبک در قالب تیم منتخب شین‌مو هاپکیدو کشور خود را برای اعزام به مسابقات برون‌مرزی آماده می‌شوند.

انتهای پیام/2296/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول