اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه سیرجان خبر داد

اختصاص بودجه 19 میلیارد تومانی به سیرجان

فرماندار ویژه سیرجان گفت: بودجه 19 میلیارد تومان به شهرستان سیرجان اختصاص یافت.

اختصاص بودجه 19 میلیارد تومانی به سیرجان

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، محمدعلی توحیدی ظهر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان سیرجان گفت: بودجه اختصاص یافته از سوی مدیریت استان کرمان به شهرستان سیرجان بیش از 19 میلیارد تومانی است.

وی افزود: این مبلغ از محل دو درصد درآمد حاصل از صادرات نفت و گاز و اعتبارات اختصاصی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی است که در فصل‌های مسکن و عمران شهری و روستایی، ارتباطات و فناوری اطلاعات هزینه می‌شود.

توحیدی بیان داشت: همچنین این بودجه در زمینه حمل و نقل، انرژی، بازرگانی و تعاون، منابع آب و کشاورزی و منابع طبیعی، تربیت بدنی، بهداشت و سلامت، فرهنگ و هنر و رسانه‌های جمعی، آموزش و مدیریت و برنامه‌ریزی و امور عمومی است.

فرماندار ویژه سیرجان ابراز داشت: تکمیل بیش از 100 طرح در زمینه‌های مختلف صنعتی و معدنی، کشاورزی و دامداری، فرهنگی و آموزشی در اولویت کاری با اختصاص اعتبار بیشتر است.

وی عنوان کرد: اعتبارات تملک دارایی هم در راستای برنامه و طرح‌های زیرساخت شهرک‌ها و نواحی صنعتی و اجرای طرح‌های هادی روستایی است که پس از تصویب و موافقت برنامه‌ریزی مدیریت استان یا استانداری اجرا می‌شود.

توحیدی تصویب طرح‌ها یا پروژه‌های جدید را مشروط بر اعتبارات جدید عنوان کرد و افزود: در توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی از احداث و توسعه پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج حمایت شده است.

 فرماندار سیرجان تصریح کرد: در اولویت احداث پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت مساجد و محلات، دانش‌آموزی، دانشجویی و طلاب و کانون‌های بسیج متخصصان، اساتید، هنرمندان، مهندسان، پزشکان و طلاب است.

انتهای پیام/80015/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول