اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان عنوان کرد

تعیین اعتبار‌ 476 میلیارد ریالی برای شهرستان کرمان ‌

فرماندار کرمان گفت: در مجموع اعتبارات دستگاه‌ها و نهادهای شهرستان کرمان 476 میلیارد و 356 میلیون ریال برای سال جاری تعیین شده است.

تعیین اعتبار‌ 476 میلیارد ریالی برای شهرستان کرمان ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، پیش از ظهر امروز بهنام سعیدی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان کرمان با اشاره به تعیین اعتبارات دستگاه‌های اجرایی، بخشداری‌ها و شهرداری‌های‌ کرمان‌ اظهار داشت: در مجموع اعتبارات شهرستان کرمان 476 میلیارد و 356 میلیون ریال برای سال جاری اعلام شده است.

وی ابراز داشت: از این میزان 17 هزار و 583 میلیون ریال از محل اعتبار ماده 12 قانون برنامه پنجم و مبلغ 7 هزار و 28 میلیون ریال از محل اعتبارات کمک به ساخت مساجد تعیین شده است.

سعیدی خاطر ‌نشان کرد‌: این اعتبارات در 18 فصل و میان 58 دستگاه اجرایی تقسیم شد که بخش اعظمی از این اعتبارات جزو الزامات بودجه بوده و محل هزینه‌کرد آنها مشخص است، لذا هیچ تغییری در محل تخصیص آنها نمی‌توان داد‌.

فرماندار کرمان گفت‌: در تعیین پروژه‌های سال 92 تکمیل پروژه‌های مصوب در سفر مقام معظم رهبری ‌و اتمام پروژه‌های نیمه تمام مربوط به سفرهای هیئت دولت در اولویت قرار دارند.

وی بیان داشت: همچنین پروژه‌های نیمه تمام سال‌های گذشته که در صورت تخصیص اعتبار در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند از اولویت بالاتری بین پروژه‌های نیمه تمام برخوردار هستند‌.

سعیدی گفت: اختصاص اعتبار به پروژه‌هایی که مطالبات پیمانکار دارند و یا از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار هستند نیز اهمیت بیشتری دارند.

وی از دستگاه‌های اجرایی خواست تا از آغاز پروژه‌های جدید پرهیز کرده و اتمام پروژه‌های نیمه تمام را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/2446/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول