اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رودبار خبر داد

رشد 25 درصدی اعتبارات امسال رودبار

فرماندار رودبار جنوب از رشد 25 درصدی اعتبارات این شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: امسال باید یک و نیم برابر سال گذشته کار صورت گیرد.

رشد 25 درصدی اعتبارات امسال رودبار

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حسن مرادی عصر امروز در آیین تحلیف شوراهای اسلامی این شهرستان با بیان اینکه هدایت‌گری چیزی جز خدمت به مردم نیست، اظهار داشت: امروز کسانی که پایبند به ولایت و امامت هستند، خدمت به مردم را افضل عبادات می‌دانند.

فرماندار رودبار با تأکید بر اینکه خدمت باید تبدیل به نشاط و شادی شود، افزود: ما مدیون خون شهدا هستیم، آنها رفتند تا ما بمانیم و خدمت کنیم، ما مدیون مردم نیز هستیم و باید با خدمت صادقانه جواب آنها را بدهیم.

مرادی عنوان کرد: در دوره جدید عدالت باید سرلوحه و در اولویت کاری شوراها باشد، توسعه در دستور کار قرار گیرد و شرط توسعه آشنایی با قانون، رعایت آن و داشتن برنامه است.

فرماندار رودبار از شوراها به عنوان زبان مردم یاد کرد و گفت: آنها باید پاسخگوی بیشتر مشکلات مردم شهر و روستا باشند.

مرادی با بیان اینکه در مدیریت یکپارچه از تمام افراد شهرستان چه مدیر و چه یک فرد عادی استفاده می‌شود، تقسیم درآمد پایدار و تنظیم برنامه توسعه را از شوراها در یک ماه آینده خواستار شد.

وی از رشد 25 درصدی اعتبارات شهرستان رودبار نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: امسال باید یک و نیم برابر سال گذشته کار صورت گیرد.

فرماندار رودبار جنوب، مهم‌ترین راه پیشرفت و توسعه شهرستان را از بین بردن اختلافات و درگیری‌های طایفه‌ای دانست و ادامه داد: پیشرفت وقتی سریع‌تر محقق می‌شود که همه با هم باشیم.

حجت‌الاسلام محمدرضا حسینی، امام جمعه موقت رودبار جنوب مهم‌ترین توصیه‌های رهبری را در مورد شوراهای شهر و روستا برشمرد و گفت: مهم‌ترین آنها احساس تکلیف بدون توقع و خودنمایی، دارا بودن روحیه بسیجی و انجام کار برای رضای خدا است.

وی، مهم‌ترین وظیفه شوراها را گزینش شهرداران و دهیاران دانست و از شوراها خواست روی این موضوع حساسیت لازم را داشته باشند.

امام جمعه موقت رودبار جنوب مهم‌ترین ملاک‌های یک شهردار و دهیار خوب را امانتداری، دین‌داری، کفایت و اخلاق حسنه دانست و عنوان کرد: شوراها امانت‌دار مردم هستند و یکی از مصادیق امانتداری انتخاب شهردار و دهیار امین، پاک و شجاع است.

انتهای پیام/2655/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول