اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قزوین:

قزوین در صورت کلانشهر شدن اعتبارات بیشتری می‌گیرد

فرماندار قزوین گفت: با کلانشهر شدن قزوین امکانات و اعتبارات بیشتری به این شهر اختصاص می‌یابد.

قزوین در صورت کلانشهر شدن اعتبارات بیشتری می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سعید میربها امروز در مراسم تحلیف اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه نخستین وظیفه اعضای شورای دور چهارم انتخاب شهردار است، اظهار کرد: شخصی که از سوی اعضای شورا به عنوان شهردار انتخاب می‌شود، می‌تواند شهردار قبلی، شهردار جدید یا سرپرست باشد و در نخستین جلسه باید وضعیت شهردار مشخص شود.

وی افزود: ملت ایران در این دوره از انتخابات نیز حضوری گسترده داشتند.

فرماندار قزوین اضافه کرد: این دوره از انتخابات به دلیل مشارکت گسترده مردم و تعداد نامزدها از شور و نشاط زیادی برخوردار بود.

میربها اضافه کرد: هیئت‌های نظارت، اجرایی، بازرسی و دیگر دست‌اندرکاران برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور تلاش زیادی کردند که ثمربخش بود و در مجامع بین‌المللی انعکاس خوبی داشت.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه مردم با آگاهی و بصیرت به انتخاب اعضای شوراها اقدام کردند، افرادی متخصص و متعهد در این دوره انتخاب شدند که امیدواریم با به‌کارگیری توانایی‌های خود در مدیریت شهری، قزوین به خوبی اداره شود.

فرماندار قزوین تصریح کرد: از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین انتظار می‌رود در این دوره نیز با حفظ وحدت و انسجام برای خدمت‌رسانی به مردم و رفع مشکلات آنان از هیچ کوششی دریغ نکنند.

میربها اضافه کرد: اعضای شورای اسلامی شهر باید نسبت به یکدیگر حسن‌ظن و حسن‌نظر داشته باشند تا فعالیت‌های آنان سریع‌تر به نتیجه برسد.

این مسئول با اشاره به موفقیت‌هایی که شورای اسلامی شهر قزوین در دوره‌های قبلی کسب کرده است، ادامه داد: عملکرد شورای اسلامی شهر قزوین در دوره‌های قبل خوب بود به طوری که جزو شوراهای برتر در سطح کشور به شمار می‌رفت.

*تشکیل جلسات شورا حداقل ماهی 2 بار به صورت علنی

فرماندار قزوین با بیان اینکه جلسات شورا حداقل ماهی دو بار به صورت علنی تشکیل می‌شود، خاطرنشان کرد: با تأیید فرمانداری مصوبات جلسات شورا اجرایی خواهد شد و اگر مغایرتی دیده شد به شورا بازگردانده و اصلاح می‌شود.

میربها با اشاره به موضوع کلانشهر شدن قزوین خاطرنشان کرد: با کلانشهر شدن قزوین امکانات و اعتبارات بیشتری به این شهر اختصاص می‌یابد و به تبع آن از مشکلات کاسته می‌شود.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین نیز در این نشست اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که باید با جدیت در شورای شهر قزوین پیگیری شود، موضوع کلانشهر شدن شهر قزوین است که باید عزم خود را جزم کنیم تا این امر محقق شود.

علی صدیقی اضافه کرد: شورای اسلامی شهر قزوین بر عدالت محوری و توسعه شهر در اقصی نقاط آن به خصوص در بافت‌های فرسوده و ظریف شهر تأکید دارد و با کلانشهر شدن قزوین شاهد توسعه نقاط مختلف این شهر می‌شویم.

وی مشکلات ترافیکی موجود در سطح شهر قزوین را یکی دیگر از مواردی دانست که رفع آن باید با جدیت بیشتری پیگیری شود.

انتهای پیام/77010/ز40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول