اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

20 شهریور ماه سال جاری صورت می‌گیرد

برپایی جشنواره پویانمایی رضوی در شیراز

مدیرکانون پرروش فکری کودکان و نوجوانان فارس گفت: نخستین جشنواره پویانمایی رضوی ویژه کودکان و نوجوان کانون‌های پرورش فکری سراسر کشور از بیستم شهریور ماه سال جاری در شیراز برگزار می‌شود.

برپایی جشنواره پویانمایی رضوی در شیراز

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مجتبی حق پرست بعدازظهر امروز در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از 255 اثر ارسالی به دبیرخانه این جشنواره، هشت اثر برگزیده بیستم همین ماه در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی تقدیر می‌شوند.

وی اضافه کرد: از آثار رسیده به جشواره، استان‌های فارس با 59 اثر، اردبیل با 24 اثر و گلستان با 22 اثر بیشترین تعداد اثر را در جشنواره پونمایی رضوی به خود اختصاص داده‌اند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس تصریح کرد: آثار برگزیده به صورت تصویری و پوستر در قالب نمایشگاهی که از بیستم تا بیست و پنجم  شهریور ماه جاری در شهر مقدس شیراز برپا می‌شود، در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

حق پرست از ارسال بیش از یک‌هزار اثر از کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح کشور به جشنواره‌های رضوی خبر داد و گفت: از این تعداد 40 درصد در زمینه قصه‌گویی، پرده‌خوانی، نگارخوانی، نام‌ها و نشانه‌ها، نشریه الکترونیکی، راه ولایت، حدیث، شعر، داستان کوتاه و سرود، از استان فارس بوده است.

وی بیان داشت: راه‌اندازی و تاسیس شعب کانون زبان ایران در کازرون، نی‌ریز، سروستان، خنج و شیراز، ایجاد شعبه دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان‌های جویم، داراب و شعبه یک در رستم، و نیز کتابخانه سیار روستایی و فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی با اعتباری افزون بر400 میلیون ریال از جمله فعالیت‌های این کانون در استان فارس بوده است.

انتهای پیام/‌2448/ق20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول