اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

اعلام ترکیب هیئت رئیسه شوراهای چالوس

فرماندار چالوس از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شوراهای اسلامی شهرهای مرزن‌آباد، هچیرود و چالوس و اعلام ترکیب هیئت رئیسه شوراهای چالوس خبر داد.

اعلام ترکیب هیئت رئیسه شوراهای چالوس

سید قدیر رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان چالوس اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهرهای چالوس، مرزن‌آباد و هچیرود در اتحاد و همدلی کامل توانستند انتخابات هیئت رئیسه خود را برگزار کنند.

وی ادامه داد: در شهر مرزن آباد خدیجه سام، علی سام و مهدی میردار با پنج رای کامل به ترتیب به ‌عنوان رئیس شورا، نایب رئیس شورا و خزانه‌دار انتخاب شدند.

رضایی اظهار داشت: در شهر چالوس نیز طهورث مختاری، قربان سام و حوری الهی با اکثریت آرا به ترتیب به‌ عنوان رئیس شورا، نایب رئیس و خزانه‌دار انتخاب شدند.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس بیان داشت: در شهر هچیرود نیز امید کلهر، امیر رودگرنژاد، محمد محمدعلی‌پور با اکثریت آرا به ترتیب به‌عنوان رئیس شورا، نایب رئیس شورا و خزانه‌دار انتخاب شدند.

وی گفت: شوراهای اسلامی دوره چهارم در نخستین جلسه خود نسبت به انتخاب شهرداران نیز اقدام که در نتیجه جعفر ردایی به‌عنوان شهردار مرزن آباد و ایوب صالحی به‌ عنوان شهردار چالوس ابقا و برای شهرداری هچیرود نیز سرپرست انتخاب شد.

رضایی بیان داشت: اتحاد و همدلی اعضای شوراهای اسلامی شهر در نخستین جلسه که انتخابات هیئت رئیسه بود نشان از گام‌های مثبت این اعضا برای توسعه شهری دارد.

وی بیان داشت: شوراها باید تلاش کنند با برنامه‌ریزی مدون و کارشناسی زمینه توسعه شهری را براساس استانداردهای شهری مهیا کنند.

رضایی بیان داشت: تشکیل کمیسیون‌های شورا، اتاق فکر و... می‌تواند در رسیدن به اهداف عالیه توسعه شهری به کمک شورا بیاید.

سرپرست فرمانداری کلاردشت در مورد انتخابات شورای شهر در این شهر نیز گفت: علی دراسرایی، شهریار غفاری و وحید مسلمی به ترتیب به‌عنوان رئیس شورا، نایب رئیس و خزانه‌دار انتخاب شدند.

رضایی گفت: در شهر کلاردشت نیز امیر دلفان به‌عنوان سرپرست شهرداری این شهر انتخاب شد.

انتهای پیام/2296/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول