اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جدید شورای اسلامی شهر قزوین:

اعضای شورا پاسخ محبت مردم را با فعالیت بدهند

رئیس جدید شورای اسلامی شهر قزوین گفت: منتخبین این دوره به خاطر محبت مردم در سمت عضو شورای اسلامی شهر قزوین قرار گرفته‌اند و با عملکرد خوب خود پاسخ محبت مردم را بدهند.

اعضای شورا پاسخ محبت مردم را با فعالیت بدهند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباس ظاهری امروز در مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی شهر قزوین اظهار کرد: منتخبین این دوره به خاطر محبت مردم در سمت عضو شورای اسلامی شهر قزوین قرار گرفته‌اند و باید با عملکرد خوب خود پاسخ محبت مردم را بدهند.

ظاهری افزود: شورا یکی از نهادهایی است که ریشه دینی و مذهبی دارد به طوری که در قرآن کریم به آن اشاره شده و تأکید زیادی در مورد آن شده است.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) سفارش‌های زیادی در مورد شورا داشتند و در مورد واگذاری امور به مردم و فعالیت شوراها نیز تأکید می‌کردند.

رئیس جدید شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: شورای اسلامی شهر و روستا در پس از دوران پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت‌های خوبی در اقصی نقاط کشور داشته و هر ساله بر تجربه و کارآمدی آن افزوده شده است.

ظاهری بیان کرد: در این دوره از شورای اسلامی شهر قزوین افرادی از گروه‌های مختلف جامعه اعم از مهندس، آزاده، بسیجی، فرهنگی و بانوان حضور دارند که امیدواریم با عملکرد خوب آنان مجموعه مدیریت شهری موفق‌تر از گذشته باشد.

وی با اشاره به نقش اطلاع‌رسانی در انعکاس فعالیت‌های شورای شهر عنوان کرد: اطلاع‌رسانی به موقع، سریع و دقیق از فعالیت‌های شورا نقش زیادی در نحوه عملکرد آنان و دیدگاه مردم نسبت به شورا دارد.

رئیس جدید شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: در دوره‌های قبل آنگونه که باید و شایسته بود در مورد عملکرد شورا اطلاع‌رسانی نشد و مردم در جریان همه خدماتی که از سوی شورای اسلامی شهر قزوین ارائه می‌شد، قرار نمی‌گرفتند.

ظاهری ابراز امیدواری کرد که در چهارمین دوره شورا این خلأ برطرف شود و با اطلاع‌‌‌‌‌‌‌رسانی دقیق و سریع از عملکرد شورای اسلامی شهر قزوین شهروندان در اسرع وقت از عملکرد شورا مطلع شوند.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت تلاش برای رفع مشکلات مردم در دین اسلام گفت: خداوند متعال اجر و ثواب فراوانی برای کسانی که قدمی برای رفع مشکلات بندگانش بر می‌دارند، در نظر گرفته است.

محمدحسین خاکساران اضافه کرد: قطع یقین کسی که احساس کند دشمن در کمینش است، برای مراقبت از خود تلاش بیشتری می‌کند.

وی اضافه کرد: هواهای نفسانی که بزرگ‌ترین دشمن است، در کمین همه اعضای شورای اسلامی شهر قزوین که عزم خود را جزم کرده‌اند تا برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند، و سعی در اغفال کردن آنان دارد.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: بنابراین همه باید سعی کنیم از این دشمن بزرگ خود به دور باشیم و اطمینان داشته باشیم که فعالیت‌های ما برای رفع مشکلات مردم از منظر خداوند متعال دور نمی‌ماند.

خاکساران ابراز امیدواری کرد با تلاش و همت خدمات ارزشمندی به همشهریان ارائه دهیم.

انتهای پیام/77010/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول