اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه ملایر:

اولویت در توزیع اعتبارات با پروژه‌های نیمه‌تمام باشد

فرماندار ویژه ملایر گفت: در توزیع اعتبارات امسال اولویت با پروژه‌های نیمه‌تمام و با پیشرفت بالای فیزیکی باشد.

اولویت در توزیع اعتبارات با پروژه‌های نیمه‌تمام باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر مصطفی آزادبخت صبح امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه از اعتبارات استانی سال جاری در استان همدان بیش از 18 میلیارد تومان به شهرستان ملایر اختصاص پیدا کرده است اظهار داشت: از این میزان 15 میلیارد تومان اعتبارات استان و 3 میلیارد ریال نیز از اعتبارات ماده 180 است.

وی با بیان اینکه در سال جاری هیچ پروژه جدیدی فعلاً نباید شروع به کار داشته باشد بیان داشت: در حال حاضر اولویت با پروژه‌های نیمه‌تمام و پروژه‌های با پیشرفت بالای فیزیکی است و در این راستا ابتدا باید این پروژه‌ها به اتمام برسد.

فرماندار ویژه ملایر تصریح کرد: اعتبارات سال جاری باید با برنامه‌ریزی به پروژه‌های نیمه‌تمام  اختصاص پیدا کند و در ادامه پروژه‌های بعدی مد نظر باشد.

وی در ادامه از اختصاص 3 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای تقاطع غیر همسطح میدان انقلاب شهر ملایر از محل بودجه سال جاری کل کشور تحت عنوان مصوبات خاص خبر داد.

آزادبخت ابراز داشت: همچنین مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار نیز برای بازسازی بیمارستان امام حسین(ع) ملایر اختصاص یافته که این بیمارستان به علت فرسوده بودن بخش‌هایی از آن نیاز به بازسازی دارد که سال گذشته چند بخش بازسازی و امسال نیز سایر بخش‌ها بازسازی خواهد شد.

وی همچنین از اختصاص یک میلیارد و 650 میلیون تومان برای استادیوم 5 هزار نفری ملایر از اعتبارات سال جاری کل کشور خبر داد و افزود: این میزان اعتبار نیز برای ساخت این استادیم اختصاص یافته است.

فرماندار ویژه ملایر یادآور شد: شهرستان ملایر 16.42 درصد و بیش از یک سوم از اعتبارات استان همدان را در سال جار  به خود اختصاص داده است.

وی خطاب به مدیران بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از جابجایی اعتبارات خودداری کرده و نسبت به جذب به موقع اعتبارات اقدام و سهم دستگاهی خود را در محل‌های تعیین شده هزینه کنند.

آزادبخت تصریح کرد: در راستای اجرای طرح‌های کشاورزی در شهرستان بیشترین اعتبارات به بخش صنعت و کشاورزی اختصاص پیدا کرده است.

وی ابراز داشت: همچنین در حوزه راه و شهرسازی با توجه به تکمیل محور ملایر ـ سامن ـ بروجرد، یک میلیارد و 200 میلیون ریال برای این پروژه اختصاص یافته است.

فرماندار ویژه ملایر خاطرنشان کرد: از اعتبارات سال جاری سهمیه شهرستان 25 درصد برای ورزش روستاها، 40 درصد برای اصلاح شبکه آب شهری، هشت درصد بهسازی روستاها و یک درصد برای سازمان بسیج در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/89013/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول