اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم:

باید از ظرفیت بالای فوتسال قم خوب استفاده کنیم

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: تلاش ما این است که در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از تمام ظرفیت فوتسال قم بهره ببریم.

باید از ظرفیت بالای فوتسال قم خوب استفاده کنیم

رضا کردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: همواره یکی از دغدغه‌های مهم من این بوده که به عنوان یکی از اعضای خانواده فوتسال بتوانم به نوجوانان و جوانان این رشته خدمت کرده و در هر مسئولیتی که باشم از ظرفیت بالای فوتسال قم خوب بهره ببریم.

وی ادامه داد: ما استانی فوتسال‌خیز و توانمند هستیم، حضور یک تیم کاملا بومی در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور نشانگر این است که ما به واقع در فوتسال قدرت زیادی داریم اما در سال‌های اخیر برخی اختلاف سلیقه‌ها موجب شده است تا به‌جای اینکه در کنار هم باشیم در مقابل یکدیگر قرار بگیریم.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم ابراز داشت: ما سال گذشته به واسطه نبوغ و استعداد بسیار بالایی که فوتسالیست‌های تیم صبا داشتند هفته‌های زیادی صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بودیم و شانس زیادی برای قهرمانی داشتیم.

وی اضافه کرد: ما در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شانس اول کسب عنوان قهرمانی بودیم اما دلیل اینکه قهرمان نشدیم این است که خودمان به دلایل مختلف قهرمانی را به تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان واگذار کردیم.

کردی تاکید کرد: فوتسال قم در لیگ چهاردهم ظرفیت بسیار بالایی داشت، بازیکنان ما همگی بومی بودند و خیلی‌ها به تیم صبا حسرت می‌خوردند اما اکنون باید از گذشته درس بگیریم و در فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به دنبال کسب بهترین نتایج باشیم.

وی خطاب به بازیکنان این تیم که امسال عضو تیم فوتسال ماهان تندیس قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هستند، بیان داشت: ما باید به این نکته توجه کنیم که وارث نسل‌های گذشته فوتسال قم هستیم و باید این امانت را به سلامت به نسل آینده تحویل دهیم.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم اذعان کرد: بازیکنان بزرگی از آغاز نخستین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در این تیم بازی کرده‌اند و این تیم با نام‌های مختلف سال‌ها از اعتبار و نام قم در فوتسال کشور دفاع و حفاظت کرده و الان به ما رسیده است، بنابراین باید با تمام توان برای حفظ اعتبار آن تلاش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه بازیکنان ما باید با تمام توان به فکر ارائه تمام توانمندی‌های خود در لیگ برتر این فصل باشند و به هیچ عنوان کاری به حواشی فوتسال نداشته باشند، در پایان از مدیریت مجتمع توریستی تفریحی ماهان قم تقدیر کرد و اظهار داشت: با شناختی که از امیر جلالی مدیر عامل ماهان تندیس دارم او را یک فرد با افق دید بلند می‌دانم که بی‌دلیل از قهرمانی صبحت نمی‌کند، بلکه همواره به دنبال موفقیت است و قطعا به این مهم دست خواهد یافت.

با انتقال امتیاز تیم فوتسال صبا به ماهان تندیس قم، رضا کردی که سابقه مربیگری در تیم‌های ارم کیش قم، کیش ایر قم، دانشگاه علوم پزشکی قم، آلومینیوم سازی اراک و پرسپولیس تهران را در کارنامه دارد، به عنوان سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم معرفی شد.

انتهای پیام/2258/ط40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول