اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جدال امروز با نماینده توابع تهران صورت می‌گیرد

اتحاد قم به دنبال خلق شگفتی در جام حذفی

تیم فوتبال اتحاد فرودگاه بین‌المللی قم به دنبال خلق شگفتی در مسابقات فصل جدید جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز در مرحله نخست این رقابت‌ها به میدان می‌رود.

اتحاد قم به دنبال خلق شگفتی در جام حذفی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فصل جدید رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور امسال با شرکت 102 تیم متشکل از قهرمان استان‌ها، تیم‌های حاضر در لیگ‌های دسته‌های اول و دوم جام آزادگان و 16 تیم حاضر در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود.

براساس برنامه‌ریزی انجام شده توسط فدراسیون فوتبال شروع فصل جدید رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور با جدال قهرمان استان‌ها با یکدیگر خواهد بود و طی آن نماینده فوتبال استان قم که امسال تیم فوتبال اتحاد فرودگاه بین‌المللی قم است در مرحله نخست به میدان می‌رود.

امسال بیست و هفتمین دوره رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود و در مرحله نخست آن، عصر امروز تیم فوتبال اتحاد فرودگاه بین‌المللی قم در دیداری تک حذفی برابر تیم فوتبال اتحاد نوین گلستان نماینده توابع تهران صف آرایی می‌کند.

دیدار تیم‌های فوتبال اتحاد فرودگاه بین‌المللی قم و اتحاد نوین گلستان توابع تهران از ساعت 16 و 30 دقیقه امروز به میزبانی تهرانی‌ها در ورزشگاه اختصاصی این تیم در اسلامشهر برگزار می‌شود تا تیم برنده برای صعود به مرحله دوم مشخص شود.

تیمی که بتواند از این مرحله و از جدال نمایندگان قم و توابع تهران با کسب پیروزی میدان را ترک کند از هم اکنون حریف خود در مرحله دوم رقابت‌های بیست و هفتمین دوره جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور را شناخته و باید به مصاف تیم پیروزی گرمسار برود.

نگاهی به سوابق نمایندگان قم در ادوار مختلف رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور گویای حضور پرقدرت صبا در این رقابت‌ها بوده و از بین قهرمان‌های جام حذفی قم که نماینده این استان در جام حذفی بوده‌اند، تنها تیم فراز قم توانست در سال 1381 به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند و با شکست برابر تیم استقلال تهران از گردونه رقابت‌ها کنار برود.

صبای قم نیز در سال‌های 1388 و 1389 دو بار متوالی توانست با شکست حریفان خود به مرحله نیمه نهایی صعود کند اما صبا در مرحله نیمه نهایی سال 1388 در ورزشگاه یادگار امام قم مغلوب تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان شد و از راهیابی به فینال باز ماند، ضمن اینکه در سال 1389 در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی تهران مغلوب تیم پرسپولیس تهران شد و نتوانست راهی دیدار نهایی شود.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول