اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جام حذفی فوتبال کشور

اتحاد قم در جام حذفی فوتبال کشور حریف نوین گلستان شد

تیم فوتبال اتحاد قم در دیداری از مرحله نخست رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل تیم اتحاد نوین گلستان به میدان می‌رود.

اتحاد قم در جام حذفی فوتبال کشور حریف نوین گلستان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فصل جدید رقابت‌های فوتبال حذفی باشگاه‌های کشور بمناسبت گرامیداشت آزادسازی خرمشهر از 13 شهریورماه با انجام بازی‌های مختلف آغاز می‌شود و طی آن تیم فوتبال اتحاد استان قم یکی از دو نماینده قم در این رقابت‌ها برابر حریف خود تیم اتحاد نوین گلستان به میدان می‌رود.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی اتحادیه فوتبال باشگاه‌های کشور، مسابقه تیم‌های اتحاد قم و اتحاد نوین گلستان به میزبانی تیم اتحاد نوین برگزار می‌شود و با توجه به اینکه این تیم نماینده توابع تهران است، بازی در تهران به انجام خواهد رسید.

نماینده فوتبال قم که عنوان سوم در مسابقات فوتبال لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم را در سال 1391 به دست آورده است، در حالی برابر تیم نماینده توابع تهران به میدان می‌رود که با توجه به میهمانی در این مسابقه باید تلاش کند با تمام توان گام به زمین مسابقه بگذارد تا جواز صعود به مرحله بعد را کسب کند.

البته تیم اتحاد با در اختیار داشتن چهره‌های جوان و جویای نام فوتبال استان قم تیمی است که با حضور حسین قاسمی در راس کادر مدیریتی پرتلاش خود و با توجه به تمرینات مستمری که این روزها انجام می‌دهد، قطعا می‌تواند با برتری مقابل حریف خود حتی مدعی صعود به مراحل بالاتر جام حذفی نیز باشد.

کادر فنی تیم اتحاد قم که در راس آن یکی از مربیان جوان و آینده‌دار فوتبال قم حضور دارد، در رقابت‌های سال گذشته در جدال با تیم‌های پناه آفرین و آبادگران مدعی کسب عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برترفوتبال باشگاه‌های استان قم بود اما در نهایت در جایگاه سوم قرار گرفت.

در حالی که سه سال متوالی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های استان قم با نظم و ترتیب خاصی برگزار می‌شد و تیم‌هایی مانند پناه آفرین، پردیس و هما موفق به کسب عنوان قهرمانی آن شده بودند در سال 1391 این رقابت‌ها به دلایل نامعلوم توسط هیئت فوتبال استان قم برگزار نشد.

با توجه به اینکه جام حذفی فوتبال باشگاه‌های استان قم برگزار نشد، هیئت فوتبال استان قم در پاسخ به نامه فدراسیون فوتبال کشورمان مبنی بر معرفی نماینده قم برای حضور در جام حذفی فوتبال کشور در نهایت تیم اتحاد دارنده مقام سوم لیگ برتر فوتبال استان قم در سال 91 را برای حضور در این رقابت‌ها معرفی کرد.

دیدار تیم‌های فوتبال اتحاد شادقلی استان قم و اتحاد نوین گلستان نماینده توابع تهران از مرحله نخست مسابقات فصل جدید جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه سیزدهم شهریور ماه به میزبانی نماینده توابع تهران به انجام خواهد رسید.

مرحله اول: چهارشنبه - 13/06/92

بازی شماره یک: شهرداری زارچ یزد ـ شهرداری جاجرم(خراسان شمالی)

بازی شماره 2 : جنوب سوسنگرد ـ قهرمان استان کردستان(هنوز معرفی نشده)

بازی شماره 3: پرواز زنجان ـ قهرمان ایلام

بازی شماره 4: گندم کاران مغان اردبیل ـ شهرداری نوین بندرعباس

بازی شماره 5: اتحاد نوین گلستان(توابع تهران) ـ اتحاد قم

بازی شماره 6: شهدای نیروی هوایی تهران ـ ماهوند مشهد

بازی شماره 7: شهدای ساری ـ استقلال نوین قزوین

بازی شماره 8: تالار وحدت همدان ـ آذرکوثر تبریز

بازی شماره 9: شهرداری کلاچای گیلان ـ تیس چابهار

بازی شماره 10: قهرمان لرستان (هنوز معرفی نشده) ـ قهرمان خراسان جنوبی(هنوز معرفی نشده)

بازی شماره 11: استقلال چرام کهگیلویه ـ پیام ولیعصر مرکزی

بازی شماره 12: مقاومت شهرکرد ـ پاس گناوه

بازی شماره 13: قهرمان البرز ـ معاونت ورزش و آموزش(قهرمان کیش)

انتهای پیام/2258/ح30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول