اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دو روز تا نخستین بازی با نماینده توابع تهران

ترکیب نهایی اتحاد قم در جام حذفی فوتبال کشور مشخص شد

ترکیب نهایی تیم فوتبال اتحاد قم برای حضور در فصل جدید رقابت‌های حذفی قهرمانی فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادسازی خرمشهر مشخص شد.

ترکیب نهایی اتحاد قم در جام حذفی فوتبال کشور مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بیست و هفتمین دوره مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور بعد از قرعه‌کشی در مرداد ماه و اعلام برنامه دیدارهای مرحله نخست از سوی مسئولان برگزاری این مسابقات از روز چهارشنبه سیزدهم شهریور ماه آغاز می‌شود.

در مرحله نخست رقابت‌های جام حذفی فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور تیم‌های قهرمان جام حذفی استان‌ها با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا از بین آنها تیم‌های برتر برای راهیابی به مراحل بالاتر و جدال با تیم‌های دسته‌های بالاتر مشخص شوند.

این در حالی است که رقابت‌های جام حذفی به صورت تک بازی برگزار می‌شود و در مرحله نخست روز چهارشنبه سیزدهم شهریور ماه 13 مسابقه در شهرهای یزد، سوسنگرد، زنجان، اردبیل، تهران، ساری، همدان، رشت، لرستان، کهکیلویه و بویراحمد، شهرکرد و کرج برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه مشخص شده در آیین قرعه‌کشی مسابقات بیست و هفتمین دوره جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال اتحاد قم باید در نخستین دیدار خود در دوره جدید این رقابت‌ها در خارج از خانه به مصاف تیم فوتبال اتحاد نوین گلستان نماینده توابع تهران برود.

نماینده فوتبال استان قم در حالی روز چهارشنبه هفته جاری در مرحله نخست مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور با حریف خود دیدار می‌کند که سال گذشته در لیگ برتر فوتبال قم رتبه سوم را به دست آورده و ترکیب نهایی این تیم برای جام حذفی معرفی شد.

بدین ترتیب تیم فوتبال اتحاد قم با ترکیب حسین اکبرزاده، مجید شاه محمدی، حسین اصغری، حسن باقری، احمد صفری، ابوالفضل فتح اللهی، حسن عطلایی، مجتبی کنعانی، محمد بهزادپور، سینا صولتی، علی میرهاشمی، پرویز محمدپور، مهدی مبارز، محمدجواد علی باباخوش، حمیدرضا احمدی، سیدمحمد موسوی، محمدحسین حسینی شادقلی و عبدالله نعمتی گام به جام حذفی فوتبال کشور می‌گذارد.

این در حالی است که در کادر تیم فوتبال اتحاد قم در بیست و هفتمین دوره مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور علی اصغری، محمدتقی عطایی و محمدرضا قاسمی به عنوان مربی، خلیل اصغری به عنوان سرپرست و حسین قاسمی به عنوان مدیر حضور دارند.

دیدار تیم‌های فوتبال اتحاد نوین گلستان نماینده توابع تهران و اتحاد قم از ساعت 16 و 30 دقیقه عصر روز چهارشنبه سیزدهم شهریور ماه به میزبانی نماینده توابع تهران در ورزشگاه اختصاصی این تیم در اسلامشهر برگزار خواهد شد و تیم برنده در مرحله دوم جام حذفی به مصاف تیم فوتبال پیروزی گرمسار می‌رود و در صورتی که برنده دیدار اتحاد و اتحاد نوین در بازی روز چهارشنبه نماینده قم باشد، تیم اتحاد در مرحله دوم میزبان خواهد بود.

انتهای پیام/78002/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول