اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار تدارکاتی رقم خورد

پیروزی اتحاد شادقلی قم در آستانه شروع جام حذفی فوتبال کشور

تیم فوتبال اتحاد شادقلی قم در راه آماده‌سازی حضور در مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور نخستین بازی تدارکاتی خود را با پیروزی پشت سر گذاشت.

پیروزی اتحاد شادقلی قم در آستانه شروع جام حذفی فوتبال کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال اتحاد شادقلی به عنوان سومین تیم جدول رده‌بندی رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم قرار است امسال به عنوان نماینده فوتبال قم در رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور حضور یابد.

به همین منظور این تیم این روزها سخت در تدارک است تا بتواند با کسب آمادگی لازم و به دست آوردن شرایط مناسب در مرحله نخست مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور به میدان برود و بتواند از آبرو و اعتبار فوتبال قم به خوبی دفاع کند.

به همین منظور با تصمیم کادر فنی تیم فوتبال اتحاد شادقلی این تیم چهار بازی تدارکاتی را در دستور کار خود قرار داده است تا در بهترین شرایط قرار گرفته و آماده جام حذفی شود در حالی که نخستین بازی دوستانه و تدارکاتی آنها با تیم د‍ژبان قم بود.

مسابقه دوستانه و تدارکاتی تیم‌های فوتبال اتحاد شادقلی قم و دژبان امروز در قم برگزار شد که در پایان تیم فوتبال اتحاد شادقلی موفق شد با ارائه یک بازی سراسر هجومی و نشان دادن فوتبالی روان و با انگیزه تیم دژبان را با اختلاف دو گل شکست دهد،‌ در این دیدار سه گل به ثمر رسید که سهم اتحادی‌ها دو گل و در نهایت کسب برتری سه بر یک بود تا با روحیه خوبی آماده جام حذفی کشور شوند.

در این مسابقه تیم فوتبال اتحاد شادقلی با ترکیبی از بازیکنان اصلی به مصاف دژبان رفت تا خود را در آستانه فرارسیدن رقابت‌های فصل جدید جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر به صورت کاملا جدی محک بزند.

تیم فوتبال اتحاد شادقلی که با کسب عنوان سوم فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم جواز حضور در مسابقات این فصل جام حذفی باشگاه‌های کشور را کسب کرده است، مدت‌ها است که با تلاش‌های حسین قاسمی یکی از چهره‌های زحمت‌کش فوتبال قم خود را برای موفقیت در جام حذفی آماده می‌کند.

تیم فوتبال اتحاد شادقلی قم طبق قرعه‌کشی انجام شده در سازمان لیگ برتر فوتبال کشور، در نخستین مسابقه خود در فصل جدید رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم اتحاد نوین توابع تهران خواهد رفت.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال اتحاد شادقلی قم و اتحاد نوین توابع تهران از ساعت 16 و 30 دقیقه روز چهارشنبه هفته جاری یعنی سیزدهم شهریور ماه به میزبانی تیم اتحاد نوین به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول