اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل:

فرهنگ دفاع مقدس با ابزار هنر شایسته انتقال می‌یابد

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: فرهنگ ارزشمند و متعالی دفاع مقدس و جنگ هشت ساله با ابزار هنر به بهترین شکل به نسل آینده انتقال می‌یابد.

فرهنگ دفاع مقدس با ابزار هنر شایسته انتقال می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عظیم دشتی عصر امروز در یادواره شهدای روستاهای بخش مرکزی گرمی اظهار داشت: ما باید قدر این سرمایه‌ها و داشته‌های ارزشمند خودمان را بدانیم و از ظرفیت فرهنگ، هنر، ادبیات و رشته‌های مختلف مورد اقبال مردم استفاده کنیم تا این فرهنگ و اصالت به بهترین شکل به نسل آینده انتقال یابد.

وی با بیان اینکه نباید این سرمایه‌ها را با برخی اقدامات و حرکت‌های نابجا به تاراج گذاشت و یا سعی کرد از این طریق به هویت و اصالت اسلامی و دینی ضربه وارد کرد، افزود: جمهوری اسلامی ایران هم اکنون به پایگاه عظیم هنر و فرهنگ اصیل دینی، ارزشی و اعتقادی تبدیل شده که این خود الگویی برای دیگران محسوب می‌شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل تصریح کرد: سازمان بسیج هنرمندان امسال با برگزاری سه جشنواره عکس، فیلم و شعر بسیج سعی می‌کند از این سه ابزار به بهترین شکل برای معرفی دستاوردهای معنوی و ارزشی نظام به ویژه دفاع مقدس استفاده کرده و از ایده‌ها و خلاقیت‌های هنرمندان متعهد و آثار فاخر آنها استفاده کند.

این مسئول ایجاد انگیزه در هنرمندان برای خلق آثار فاخر و ارزشی را از اهداف برگزاری این جشنواره‌ها توصیف کرد و ادامه داد: ما در روزهای آینده شاهد معرفی بهترین‌های جشنواره استانی در رشته شعر می‌باشیم و در دیگر گروه‌‌ها نیز برترین هنرمندان به جشنواره‌های ملی و سراسری راه می‌یابند.

وی با یادآوری اینکه برترین‌های جشنواره عکس بسیج استان در هفته دفاع مقدس و برترین‌های جشنواره شعر نیز فردا در نیر معرفی می‌شوند، خاطر نشان کرد: هنر ارزشمند عکس یک ظرفیت و بستر قابل اتکایی را به وجود آورده تا بتوانیم برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری از آداب و رسوم محلی و زندگی ایرانی، ‌اسلامی استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان در ادامه سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، شهدا را سند حریت و پایداری ایران اسلامی توصیف کرد و یادآور شد: همه وظیفه داریم در ترویج این فرهنگ اصیل و ماندگار تلاش کنیم.

دشتی گفت: دشمن تلاش می‌کند تا به حربه‌ها و ابزارهای مختلف انقلاب اسلامی ما را از مسیر واقعی خود دور کند که در این باب باید با تلاش و همتی جمعی به گونه‌ای حرکت کرد تا دشمنان از کرده خود پشیمان شده و دچار ندامت شوند.

انتهای پیام/62006/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول