اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان جم تاکید کرد

لزوم خلاقیت و نوآوری در برنامه‌های هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه شهرستان جم بر لزوم خلاقیت و نوآوری در برنامه‌های هفته دفاع مقدس تاکید کرد.

لزوم خلاقیت و نوآوری در برنامه‌های هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالرضا ریزی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد هفته دفاع مقدس که در دفتر فرماندهی سپاه شهرستان جم برگزار شد، اظهار داشت: امروزه دفاع مقدس به ‌عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شده است و یکی از فرازهای بسیار درخشان در تاریخ اسلام است و از جنگ‌ها و نبردهای نادری است که حتی یک وجب از خاک ایران از دست نرفت.

وی عنوان کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی و ایستادگی در مقابل استکبار، اطاعت از ولی فقیه و حضور همه جانبه مردم در عرصه‌های مختلف است و امروزه تمام توجه دشمن به سمت ارزش‌هایی است که ما را در دوران جنگ به موفقیت رسانده بود و ما باید این ارزش‌ها را به نسل آینده منتقل کنیم تا کشور از گزند دشمنان مصون بماند.

فرمانده سپاه شهرستان جم با بیان این‌که هفته دفاع مقدس یک فرصت است که فرهنگ بسیج و شهادت طلبی را در جامعه امروز گسترش دهیم، گفت: برنامه‌های این هفته باید در شان و جایگاه شهدا برگزار شود به‌طوری که جوانان را با حال و هوای جنگ آشنا سازد.

وی به سوق دادن مردم به طرف برنامه‌های این هفته تاکید کرد و افزود: باید مردم را در برنامه‌ها دخیل کنیم تا بین شهدا و مردم فاصله نیفتد.

فرمانده سپاه شهرستان جم در ادامه بر لزوم خلاقیت و نوآوری در برنامه‌های هفته دفاع مقدس و برگزاری برنامه‌ها در جوار گلزار شهیدان گمنام تاکید کرد.

انتهای پیام/2451/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول