اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ساوجبلاغ خبر داد

برگزاری 250 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در ساوجبلاغ

فرمانده سپاه شهرستان ساوجبلاغ از برگزاری 250 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

برگزاری 250 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، احسان‌الله حاجی‌پور ظهر امروز در نشست ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا جانفشانی‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس برای نسل امروز بازگو شود.

وی ادامه داد: ما به عنوان مسئول نیز در قبال این مهم وظایف سنگینی را به عهده داریم، لذا باید با اجرای برنامه‌های دقیق و اصولی در این هفته در راستای هر چه باشکوه برگزار شدن هفته دفاع مقدس تلاش کنیم.

این مسئول بیان داشت: متولیان این مهم باید در این هفته تمام تلاش خود را برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل امروز به‌کار گیرند و با بیان خاطراتی از آن دوران نسل امروز را تشویق بر حفظ این آرمان‌ها نمایند.

حاجی‌پور اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائلی که باید به آن توجه ویژه و اساسی داشت، سر زدن به خانواده معظم شهداست که به آنها بگوییم هنوز یاد و خاطره عزیزانشان برای ما زنده است.

این مسئول گفت: ارزش‌ها و دستاوردهای دوران دفاع مقدس باید نسل به نسل انتقال داده شود، لذا باید از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خود برای رسیدن به این مهم استفاده کنیم.

حاجی‌پور با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس از جان خود گذشتند و به دفاع از کشور پرداختند، افزود: امروز نوبت ما است تا در جبهه‌ای دیگر به نبرد با دشمن بپردازیم و با حفظ آرمان‌های شهدا بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را وادار به شکست نماییم.

فرمانده سپاه ساوجبلاغ گفت: افتتاح حوزه‌های بسیج، برپایی نمایشگاه‌های مختلف و افتتاح هشت سوله توپی ورزشی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در این هفته است.

وی برگزاری نمایشگاه‏های فرهنگی، یادواره شهدا، تجلیل از خانواده شهدا، رژه نیروهای مسلح، رزمایش بسیج در اردوگاه چمبورک، یاد یاران، صبحگاه مشترک، شب شعر و خاطره، نواختن زنگ مدارس، گلباران مزار شهدا، تجلیل از ایثارگران، برگزاری نشست‏های هفته دفاع را از جمله برنامه‏های پیش‏بینی شده در این هفته عنوان کرد.

انتهای پیام/2302/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول