اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استان‌های خبرگزاری فارس خبر داد

ارسال بسته‌های آموزشی و چند مرحله آزمون‌ برای ارتقای علمی خبرنگاران

مدیرکل استان‌های خبرگزاری فارس گفت: به دنبال ارتقای علمی خبرنگاران خبرگزاری فارس هستیم.

ارسال بسته‌های آموزشی و چند مرحله آزمون‌ برای ارتقای علمی خبرنگاران

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مدیر کل اداره استان‌های خبرگزاری فارس با حضور در دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس در استان همدان از روند کار خبرنگاران و کارکنان این دفتر بازدید کرد.

در این بازدید یک ساعته احسان مطهری‌زاده ضمن ارائه گزارشی از روند اطلاع‌رسانی مجموعه دفتر سرپرستی فارس همدان، از مشکلات و موانع موجود توضیحاتی ارائه داد.

وی حضور بیش از 15 خبرنگار در مرکز استان و سطح شهرستان‌های تابعه و توجه ویژه به سرعت در نهایت دقت اخبار در ابعاد مختلف را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مورد تأکید در بین خبرنگاران خبرگزاری فارس همدان برشمرد.

سرپرست خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: حضور پررنگ و آمار بالای تعدد اخبار و گزارشات در برنامه‌ها مهم استانی که در سطح کشوری انجام شده کار جمعی خبرنگاران فارس در همدان بوده و در تلاش برای ارتقای و افزایش این روند هستیم.

به گفته وی انعکاس اخبار برنامه شناسایی شهید «ایرج خرم‌جاه» در خروجی کشوری فارس باعث شد تا این خبرگزاری نسبت به همکاران دیگر رسانه‌ای عملکرد مطلوب‌تری داشته باشد.

در ادامه مدیرکل استان‌های خبرگزاری فارس عملکرد خبرنگاران فارس همدان را خوب ارزیابی کرد و افزود: سطح بالای تحصیلی و دید خوب و نگاه فنی و دقیق به موضوعات مختلف در بسیاری از موارد در بین خبرنگاران همدانی قابل لمس و رصد بوده است.

حسن کربلایی عنوان کرد: آمارهایی که از تعداد اخبار و گزارشات استانی هر ماهه گرفته می‌شود نشانگر رشد استان همدان نسبت به سال قبل است و این موضوع باید همچنان حفظ و ارتقا یابد.

وی با اشاره به اینکه با استفاده از جزوات آموزشی معتبر و برگزاری آزمون از طریق اینترنت و راه دور به دنبال ارتقای سطح علمی خبرنگاران در حوزه‌های مختلف هستیم، خاطرنشان کرد: ارسال بسته‌های آموزشی و انجام چند مرحله آزمون‌ تخصصی به صورت اینترنتی اقدامی است که در چند ماه اخیر برای خبرنگاران شهرستانی در نظر گرفته شده است.

به گفته وی این آزمون‌ها باعث بالا رفتن سطح علمی خبرنگاران خبرگزاری خواهد شد و همچنین رقابتی شدن جشنواره‌های فصلی که برگزار می‌شود در علاقه‌مندان خبرنگاران شهرستانی تأثیرگذار بوده است.

بعد از این بازدید مدیرکل استان‌های خبرگزاری فارس از آرامگاه و موزه بوعلی سینا و همچنین دره مصفای عباس‌آباد شهر همدان دیدن کرد.

انتهای پیام/89020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول