اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز صورت گرفت

بازدید مدیران جهاد کشاورزی از خبرگزاری فارس همدان

معاون بهبود تولیدات دامی، مدیر امور رسانه‌ای روابط عمومی جهاد کشاورزی استان همدان و یکی از زنبورداران و کارآفرینان نمونه کشوری از خبرگزاری فارس همدان بازدید کردند.

بازدید مدیران جهاد کشاورزی از خبرگزاری فارس همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمد نظرپور، معاون بهبود تولیدات دامی، عبدالرضا حدادی، مدیر امور رسانه‌ای روابط عمومی جهاد کشاورزی استان همدان و همچنین علی عطائیان یکی از زنبورداران برتر کشور و مخترع تلقیح مصنوعی زنبور عسل به دعوت سرویس اقتصادی خبرگزاری فارس همدان از دفتر خبرگزاری فارس در استان بازدید کرده و با بخش‌ها و سرویس‌های مختلف و نحوه کار خبرنگاران این خبرگزاری آشنا شدند.

در این بازدید دو ساعته، مدیران سازمان جهاد کشاورزی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران سرویس اقتصادی خبرگزاری فارس همدان  پاسخگوی سئوالات آنان بودند.

در این گفت‌و‌گو عبدالرضا حدادی، مدیر امور رسانه‌ای روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان ضمن تشکر از همکاری خبرگزاری فارس، گفت: خبرنگاران این خبرگزاری تعامل نزدیک و خوبی را با مدیران و معاونان بخش‌های مختلف سازمان جهاد کشاورزی داشته‌اند و از نظر کمی و تعدد اخبار، عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته است.

در ادامه محمد نظرپور، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در مورد وضعیت کنونی تولید و برداشت عسل در سطح استان، اقدامات سال‌های اخیر برای زنبورداران استان در راستای افزایش تولید عسل توضیحاتی مفصلی ارائه کرد.

علی عطائیان، یکی از زنبورداران برتر کشور و مخترع تلقیح مصنوعی زنبور عسل توضیحاتی در مورد تولید ملکه و اصلاح نژاد ملکه که در سطح استان برای نخستین‌بار به موفقیت‌های ارزنده دست یافته است؛ برای خبرنگاران این بخش بیان کرد.

مشروح این گفت‌وگو متعاقباً ارسال می‌گردد.

انتهای پیام/89020/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول