اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابتی نزدیک

اعضای هیئت رئیسه شورای شهر سنندج مشخص شدند

با برگزاری انتخابات درون شورایی، سید انور رشیدی و لیلا فروتن‌نژاد به عنوان رئیس و نائب رئیس جدید شورای اسلامی شهر سنندج معرفی شدند.

اعضای هیئت رئیسه شورای شهر سنندج مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، آئین تحلیف اعضای شورای اسلامی شهر سنندج ظهر امروز در محل فرمانداری این شهرستان و با حضور 13 عضو اصلی منتخب شورای شهر سنندج برگزار شد.

در ادامه این جلسه رأی‌گیری برای انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورا برگزار شد که برای انتخاب رئیس این شورا جلال شریعتی رئیس پیشین و سیدانور رشیدی به عنوان نامزدهای این دوره به رقابت با یکدیگر پرداختند و در نهایت سیدانور رشیدی با کسب 7 رأی از 13 رأی مأخوذه به مدت یک سال ریاست شورا را بر عهده گرفت، ضمن آنکه شریعتی نیز 6 رأی تصاحب کرد.

نامزدهای پست نائب رئیسی شورای شهر سنندج شامل وفا اصلانی و لیلا فروتن‌نژاد بودند که در نهایت لیلا فروتن‌نژاد با کسب 7 رأی این عنوان را برای مدت یک سال تصاحب کرد و اصلانی با 6 رأی از تصدی این سمت بازماند.

برای عضویت نماینده شورای شهر سنندج در شورای شهرستان، زهرا آوجیان و یوسف اسدی به رقابت پرداختند که در این رقابت فشرده نیز آوجیان برای یک دوره چهار ساله با کسب 7 رأی این سمت را به دست آورد و جالب آنکه یوسف اسدی که در انتخابات شورا با اختلاف فاحش نسبت به رقبا نفر اول شورای شهر شده بود در این انتخابات دورن شورایی تنها 6 رأی به دست آورد.

نامزدهای تصدی سمت منشی شورا نیز وفا اصلانی و ماشاءالله رضایی بودند که در نهایت رضایی با کسب 7 رأی به عنوان منشی نخست و وفا اصلانی با 6 رأی به عنوان منشی دوم برگزیده شدند.

سمت سخنگویی شورای شهر سنندج نیز محل رقابت سید بهاالدین حسینی و غریب سجادی بود که در نهایت سجادی با 7 رأی از مجموع 13 رأی شمارش شده یه این عنوان دست یافت.

سیدکمال حسینی نیز بدون رأی ‌گیری کتبی و با اعلام شفاهی به عنوان خزانه دار شورا انتخاب شد.

*مسئولیت‌ها برگرفته از آرای مردم است

پس از برگزاری این انتخابات، رئیس جدید شورای شهر سنندج در سخنانی از اجرای صحیح قانون در برگزاری انتخابات شوراهای شهر تقدیر کرد و گفت: در برگزاری انتخابات دورن شورایی نیز قانون به خوبی اجرا شد.

سیدانور رشیدی ضمن تشکر از اعضای دوره سوم شورای شهر سنندج اعضای دوره چهارم را افرادی باتجربه ذکر کرد و گفت: در صورتی که هر کدام از اعضا خواستار ریاست شورا باشند حاضر به تحویل این مسئولیت به وی هستم.

وی تصریح کرد: نباید اجازه داد شیطان هیچگونه لطمه‌ای به اتحاد و همدلی ما وارد کند و مسئولیت‌ها در کشور ما برگرفته از آرای مردم  و مزیت ما الگوگیری از قرآن است.

رئیس سنی جلسه و رئیس سابق شورای شهر سنندج نیز با بیان اینکه بدون همفکری کار پیش نمی‌رود اظهار کرد: باید به صورت تیم و همراه کار کرد و دغدغه شورا رفع نیاز مردم باشد.

جلال شریعتی با تأکید بر اینکه حجم کار در شورا گسترده است مشورت با اعضای شورا را نیاز رئیس جدید عنوان کرد و گفت: با استفاده از تعقل و پرهیز از احساسات باید در راستای خدمت رسانی به مردم عمل کرد.

سیدبهاالدین حسینی دیگر عضو شورای شهر سنندج با بیان اینکه اعضای دوره چهارم شورا منسجم هستند اظهار کرد: آماده کمک و همفکری کامل به هیئت رئیسه شورا هستیم.

انتهای پیام/79012/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول