اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

حمیدرضا مقدسی رئیس شورای اسلامی شاهین‌شهر شد

حمیدرضا مقدسی به عنوان رئیس جدید شورای اسلامی شاهین‌شهر انتخاب شد.

حمیدرضا مقدسی رئیس شورای اسلامی شاهین‌شهر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، صبح امروز مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی شاهین‌شهر با حضور فرماندار و مسئولان اجرایی شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

پس از برگزاری مراسم تحلیف، اعضای جدید در مقابل قرآن سوگند یاد کردند که متن سوگندنامه اعضای شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر به شرح زیر است.

من در برابر کلام‌الله مجید، به خداوند متعال سوگند یاد می‌کنم و با تکیه بر شرف انسانی خویش تعهد می‌نمایم که در حفظ امانت و انجام هرچه بهتر وظایفم و خدمت به مردم کوشا باشم و قانون اساسی و سایر قوانین و مقررات کشور را در چارچوب وظایف و اختیارات خود مراعات نمایم و در همه زمینه‌ها عدالت و انصاف را در نظر داشته و مادام که در شورای اسلامی شهر عضویت دارم در رعایت صرفه و صلاح و پیشرفت امور شهر و شهرداری اهتمام نمایم.

در پایان این مراسم حمیدرضا مقدسی به عنوان رئیس جدید شورای اسلامی شاهین‌شهر، نائب رئیس علیرضا جهانگیری، پیمان شکرزاده به عنوان خزانه‌دار و علی ضامن مسعودی به عنوان منشی انتخاب شدند و فعالیت دوره چهارم شورای اسلامی شاهین‌شهر و همزمان با انتخاب هیئت‌رئیسه آغاز شد.

انتهای پیام/63023/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول