اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رای اعضای شورای شهر اردبیل

سرداری رئیس شورای شهر اردبیل شد

با رای بسیار نزدیک و در یک رقابت فشرده بین حجت‌الاسلام سرداری و زکی‌الله خوشبخت، سرداری برای یک سال ریاست شورای شهر اردبیل را در دور چهارم عهده‌دار شد.

سرداری رئیس شورای شهر اردبیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در انتخاباتی که صبح امروز در فرمانداری اردبیل و با حضور 13 منتخب مردم در پارلمان محلی چهارم انجام شد، حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری در رقابت با زکی‌الله خوشبخت کاندیدای دیگر ریاست شورا با کسب هفت رای در مقابل شش رای خوشبخت به عنوان رئیس شورای شهر در سال اول فعالیت شورای شهر چهارم اردبیل انتخاب شد.

در انتخابات داغی که در فرمانداری اردبیل و با حضور رئیس سنی جلسه محمد اصلانیان به همراه دو منشی برگزار شد، بعد از انتخاب رئیس، نائب رئیس شورای شهر اردبیل نیز بعد از رای‌گیری مشخص شد.

در رای‌گیری مخفی که به عمل آمد در رقابت علی هدایتی و جواد زنجانی چهره شناخته شده و با تجربه شورا، جواد زنجانی با کسب هفت رای در رقابت با علی هدایتی به عنوان نائب رئیس شورای شهر اردبیل انتخاب شد.

اما برای خزانه‌داری شورا نیز رای‌گیری به عمل آمد و علی هدایتی با کسب 13 رای به عنوان خزانه‌دار در شورای شهر اردبیل مسئولیت گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، برای کرسی سخنگویی شورای شهر اردبیل نیز دو رقیب با هم رقابتی تنگاتنگ داشتند که از بین آنها محمد فیضی با کسب هفت رای در مقابل شش رای سالار شاکر توانست سخنگویی شورا را بر عهده بگیرد.

انتهای پیام/62001/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول