اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهواز:

درآمدزایی برای شهرداری سر لوحه کار شورا‌ها باشد

فرماندار اهواز گفت: اعضای شورای شهر تمام تلاش خود را برای افزایش درآمد شهرداری به کار گیرند و درآمدزایی برای شهرداری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

درآمدزایی برای شهرداری سر لوحه کار شورا‌ها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالعزیز فدعمی در مراسم تحلیف هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اهواز که پیش از ظهر امروز در فرمانداری اهواز برگزار شد اظهار کرد: انتخابات شورای شهر در شهرستان اهواز در دو شهر اهواز و الهایی و در سه بخش مرکزی، اسماعیلی و غیزانیه برگزار شد.

وی ادامه داد: شورای شهر اهواز دارای 21 عضو اصلی است و شهر الهایی پنج عضو شورای شهر دارد و در مجموع نیز 13 عضو علی البدل دارند.

فرماندار اهواز با اشاره به اینکه انتخابات شورای شهر در 397 شعبه در اهواز برگزار شد بیان کرد: در روز انتخابات 437 هزار و 873 نفر تعرفه دریافت کردند و از این تعداد تعرفه، 435 هزار و 248 رای دریافت شد.

وی افزود: درچهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز در مقایسه با دوره سوم افزایش 100 درصدی مشارکت مردم را شاهد بودیم.

فدعمی خاطر نشان کرد: در انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز 368 نفر تایید صلاحیت شدند که بعد از انصراف تعدادی از آن‌ها 343 نفر در انتخابات حاضر شدند و در آخر 21 نفر از آن‌ها با رای مردم انتخاب شدند.

وی به افزایش تعداد بانوان منتخب در چهارمین دوره شورای اسلامی اهواز اشاره کرد و گفت: از تعداد 21 نفر اعضای شورا 10 نفر دارای مدرک لیسانس، 7 نفر فوق لیسانس، دو نفر دکترا و دو نفر نیز دارای تحصیلات حوزوی هستند.

فرماندار اهواز گفت: اهواز با جمعیت یک‌میلیون و 100 هزار نفری در چند سال اخیر به بحث بلند مرتبه سازی پرداخته شده است و تلاش‌های زیادی شده تا از امکانات بالقوه و خدادادی استفاده کنیم.

وی خطاب به اعضای شورای شهر عنوان کرد: باید تلاش کنید از تمام امکانات برای افزایش درآمد شهرداری استفاده کنید و سرلوحه کار خود را درآمد زایی برای شهرداری قرار دهید.

فدعمی بر لزوم اشراف اعضای شورا بر قوانین تاکید و خاطر نشان کرد: شورای شهر بازوی قوی فرمانداری هستند که در صورت در صورت اشراف کامل اعضا بر قوانین و بخشنامه‌ها، کارکرد خوبی را در شورای شهر چهارم شاهد خواهیم بود.

وی افزود: حجم بالای مصوبات شما ممکن است باعث به وجود آمدن اختلاف نظرهایی شود که امیدواریم کمتر نیاز به ارجاع به شورای حل اختلاف پیدا شود.

انتهای پیام/72011/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول