اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور شهری استانداری سیستان و بلوچستان خبر داد

219 نفر عضو اصلی شوراهای اسلامی شهر و روستا در سیستان و بلوچستان

مدیرکل امور شهری استانداری سیستان و بلوچستان گفت: 219 نفر عضو اصلی و منتخب شوراهای اسلامی شهر و روستا در سیستان و بلوچستان شده‎اند.

219 نفر عضو اصلی شوراهای اسلامی شهر و روستا در سیستان و بلوچستان

محمود ملاشاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: حماسه سیاسی در سیستان و بلوچستان با درایت، مدیریت و تلاش شبانه روزی مدیران دستگاه‌های اجرایی و با حضور حداکثری شهروندان خلق شد.

مدیرکل امور شهری استانداری سیستان و بلوچستان افزود: انتخابات شوراها در 2 هزار و 784 روستا و 37 شهر استان برگزار شده است.

ملاشاهی ادامه داد: تعداد افراد منتخب در شوراهای شهری کنارک 7 نفر، شورای خاش، سراوان، ایرانشهر و چابهار 9 نفر، شورای شهری زابل 11 نفر، زاهدان 15 نفر و تعداد سه شورای شهری نیز پنج نفره بوده است.

مدیرکل امور شهری استانداری سیستان و بلوچستان به توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان انقلاب برای کمرنگ کردن انتخابات و مشارکت مردم اشاره کرد و گفت: دشمنان انقلاب با تحریم‎های کمرشکن و فشارهای مضاعف اقتصادی در خلال ماه‎های گذشته، تمام توان خود را هزینه کردند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند اما مردم با حضور حماسی خود به فرامین مقام معظم رهبری لبیک گفتند و حماسه سیاسی را با حضور حداکثری خلق کردند.

انتهای پیام/75004/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول