اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

دانش‌‏آموزان سمنانی در قالب طرح هجرت 3 کار یاد می‌‏گیرند

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: دانش‌‏آموزان سمنانی در قالب طرح هجرت 3 کار یاد می‏‌گیرند و در عرصه‏‌های اجتماعی ورود پیدا می‏‌کنند.

دانش‌‏آموزان سمنانی در قالب طرح هجرت 3 کار یاد می‌‏گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، مسئولان سپاه و آموزش و پرورش استان سمنان، از طرح مرمت و زیباسازی مدارس شاهرود بازدید کردند.

در این دیدار، فرمانده سپاه استان سمنان برای تقدیر از فعالیت‏های دانش‌‏آموزان در مرمت و زیباسازی در ماه مبارک رمضان، به دانش‌‏آموزان هدایایی اهدا کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان نیز با رضایت از این طرح، بر اجرای درست آن با نظارت استادکار تاکید کرد.

محمد بنائیان‎سفید افزود: می‏‌خواهیم هم دانش‌‏آموزان کار یاد بگیرند و هم محیط‏‌های آموزشی مرمت و زیباسازی شوند و این نیاز به حضور استادکار ماهر و با تجربه دارد.

گفتنی است؛ مرمت و زیباسازی مدارس در قالب طرح هجرت 3 بسیج دانش‌‏آموزی با همکاری آموزش و پرورش و بسیج سازندگی هر سال تابستان با حضور دانش‌‏آموزان برگزار می‏‌شود و مورد استقبال قرار می‏‌گیرد.

بر اساس این گزارش، در این بازدید که فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) سپاه استان سمنان، مسئول بسیج سازندگی و بسیج دانش‏‌آموزی سپاه استان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، فرمانده سپاه شاهرود و مدیر آموزش و پرورش شاهرود حضور داشتند، مسئولان با حضور در مدرسه مبارزان شاهرود و مدرسه شهدای روستای میقان از نزدیک با عملکرد دانش‏‌آموزان در مرمت و زیباسازی مدارس آشنا شدند.

انتهای پیام/74004/ت/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول