اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کرمان:

بیمارستان صحرایی در لاله‌زار بردسیر برپا شد

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمان گفت: به منظور خدمت‌رسانی هر چه بیشتر در حوزه سلامت و بهداشت، بیمارستان صحرایی در بخش لاله‌زار شهرستان بردسیر برپا شد.

بیمارستان صحرایی در لاله‌زار بردسیر برپا شد

مجید زارع‌امامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی استان کرمان به منظور خدمت‌رسانی هر چه بیشتر در حوزه سلامت و بهداشت، بیمارستان صحرایی را در بخش لاله‌زار شهرستان بردسیر برپا کرد.

وی افزود: این بیمارستان صحرایی در راستای منویات مقام معظم رهبری در خدمت‌رسانی به مردم مناطق کمتر توسعه یافته و ارائه خدمات با کیفیت در حوزه سلامت ایجاد شده است.

زارع‌امامی بیان داشت: این بیمارستان به مدت پنج روز با حضور پزشکان متخصص از جمله قلب و عروق، داخلی، عفونی، اطفال، زنان و زایمان، اعصاب و روان، ارتوپدی و دندانپزشکی به مردم این منطقه خدمت‌رسانی کرد.

وی اضافه کرد: عمل‌های جراحی سرپایی نیز در این بیمارستان صحرایی انجام و در صورت نیاز برای سایر عمل‌های جراحی که نیاز به بیهوشی عمومی است، بیماران به بیمارستان‌های کرمان اعزام و به صورت رایگان تحت عمل و درمان قرار گرفتند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمان از نهادها و سازمان‌های شرکت کننده در اجرای این خدمت مانند دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان و رفسنجان، هلال‌احمر و سایر نهادها قدردانی کرد.

انتهای پیام/2446/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول