اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیر خبر داد

پیشرفت 60 درصدی بیمارستان در حال ساخت دیر

فرماندار شهرستان دیر گفت: در حال حاضر بیمارستان دیّر 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت 60 درصدی بیمارستان در حال ساخت دیر

به گزارش خبرگزاری فارس از دیر، علی بحرانی پیش از ظهر امروز در بازدید از بیمارستان و در جمع مسئولان شهرستان دیّر اظهار داشت: در دولت‌های نهم و دهم شاهد اجرای طرح‌های بسیار بزرگ و مهمی در سطح شهرستان دیّر بوده‌ایم و طرح‌های زیادی نیز در دست اجرا است.

وی با اشاره به توقف چندین ساله در اجرا و ساخت بیمارستان دیر، افزود: این بیمارستان در حال حاضر دارای 60 درصد پیشرفت فیزیکی است و همه تلاش خود را برای سرعت بخشیدن به اجرای این طرح و بهره‌برداری از آن به کار خواهیم گرفت تا مردم شهرستان دیر بتوانند از آن استفاده کنند.

فرماندار دیر در ادامه با اشاره به اختصاص 160 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های عمرانی شهرستان دیّر در سال جاری، تصریح کرد: این اعتبار برای جبران اعتبار تخصیص نیافته سال گذشته و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در این شهرستان است.

بحرانی با بیان اینکه امسال این پروژه‌ها در بخش مسکن و عمران شهری، تربیت بدنی، فرهنگ و هنر، آب و برق، کشاورزی و منابع طبیعی و حمل و نقل توزیع می‌شود، ادامه داد: امسال فقط در صورتی برای پروژه‌های جدید تامین اعتبار می‌شود که اعتبار کافی برای سایر پروژه‌ها وجود داشته باشد.

نماینده عالی دولت درشهرستان دیر ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر محور ولایت فقیه و مردم سالاری دینی است و تحویل دولت‌ها در طول انقلاب اسلامی بر محور مردم سالاری دینی بوده است.

وی اضافه کرد: شهر شدن دوراهک و تصویب بخش شدن آبدان و انجام صدها پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان همه در راستای خدمتگزاری مسئولان به مردم است که امیدوارم مورد رضایت پروردگار قرار بگیرد.

فرماندار شهرستان دیر با اشاره به اجرای 185 پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر 200 میلیارد ریال در سال گذشته در این شهرستان، خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در بخش‌های عمران شهری، روستایی، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و راه و شهرسازی اجرا شده است.

انتهای پیام/66003/س30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول