اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار:

برگزاری یادواره شهدا موثر در مقابله با هجمه‌های فرهنگی است

فرماندار بیجار با اشاره به تاثیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، برگزاری یادواره شهدا را موثر در مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان دانست و گفت: برای نیل به این هدف زمینه برگزاری یادواره‌ها را فراهم خواهیم کرد.

برگزاری یادواره شهدا موثر در مقابله با هجمه‌های فرهنگی است

حمدالله کریمی در حاشیه دومین یادواره 450 شهید والامقام شهرستان بیجار که در حسینیه این شهر با حضور  میهمانان کشوری، استانی و شهرستانی و ایثارگران و خانواده شهدا برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار اظهار داشت: شهدای شهرستان بیجار با ولایتمداری در راه اعتلای نظام اسلامی تلاش کردند و جان خود را در این راه در طبق اخلاص گذاشتند.

وی افزود: برای دومین سال متوالی موفق به برگزاری این یادواره شکوهمند شدیم که حدود سه هزار نفر در آن شرکت داشتند.

فرماندار بیجار با بیان این‌که جوهره و باطن انسان در زمان امتحان نمایان می‌شود، خاطرنشان کرد: زمانی که در این کشور آزمونی برای ایثارگری و رشادت بود شهیدان از خون، جان، مال و ناموس ملت دفاع کردند و از آزمون الهی سربلند بیرون آمدند.

کریمی با بیان این‌که امروز ایران اسلامی بیش از هر زمانی نیازمند ترویج ایثار و شهادت است، تصریح کرد: جوانان ایران اسلامی با بکارگیری عنصر بصیرت و سلاح قلم باید راه شهدا را ادامه داده و با این عمل خود از خون آنان پاسداری کنند.

فرماندار بیجار با بیان این‌که هر چه داریم به برکت و جانفشانی‌های شهدا است، گفت: پرچم عروج انسان به معنویت که امروزه در گوشه و کنار جهان اتفاق می‌افتد در حقیقت پرچم امامان و شهدا است و ما ادامه دهنده راه و آرمان‌های آن بزرگواران هستیم.

وی تصریح کرد: به برکت خون شهدا است که امروزه ملت ایران اسلامی در بین ملت‌های دیگر سربلند و سرافراز است.

فرماندار بیجار با اشاره به تاثیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، برگزاری یادواره شهدا را موثر در مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان دانست و گفت: برای نیل به این هدف زمینه برگزاری یادواره‌ها را فراهم خواهیم کرد.

این مقام مسئول تاکید کرد: جوانان ایران اسلامی تا آخرین قطره خون خود، برای اعتلای کلمه آرمان‌های امام راحل و شهدا ایستاده‌اند و با این کار به دشمنان خواهد فهماند هیچ‌گاه موفق به گمراهی آنان نخواهند شد.

فرماندار بیجار عنوان کرد: شهدا به برگزاری یادواره نیازی ندارند بلکه این ما هستیم که به یاد و گرامیداشت آن‌ها نیازمندیم و این یادواره‌ها مسبب عشق‌ورزی جوانان به شهدا و ارزش‌های اسلامی می‌شود.

وی با بیان این‌که شهیدان با جانفشانی بهشت و رضای الهی را از آن خود کرده‌اند، گفت: ما اکنون در جامعه نیازمند پیروی از این شهدا و آرمان‌های والایشان هستیم، در غیر این صورت جامعه ما همواره دچار نقصان خواهد شد.

کریمی در پایان با اشاره به این وهله زمانی و نقشه‌های دشمنان برای براندازی ایران اسلامی، نقش جوانان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را بی‌بدیل خواند.

انتهای پیام/79015/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول