اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه عاشورا:

راه ‌حل تمام معضلات کشور حفظ فرهنگ شهادت است

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه عاشورا با بیان اینکه راه ‌حل تمام معضلات کشور حفظ فرهنگ شهادت است، گفت: باید به آرمان و اهداف شهدا توجه و عنایت بیشتری شود.

راه ‌حل تمام معضلات کشور حفظ فرهنگ شهادت است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا رضوانی صبح امروز در یادمان 21 هزار شهید کارمند کشور و شهید شاخص قشر کارمندی شهید علیرضا نوری در تالار وحدت دانشگاه تبریز کتبی بودن، عاشق ولایت بودن، تواضع، مردمی بودن و شهادت‌طلبی را از ویژگی‌های عمده کارمندان بسیجی برشمرد و گفت: تقدیم 21 هزار شهید کارمند در طول جنگ تحمیلی کار کوچکی نیست و افتخار کارکنان دولت به این است که رئیس جمهور و نخست‌وزیری را از خانواده دولت در دفاع از نظام اسلامی و قرآن تقدیم کرده است.

وی اذعان کرد: بسیج کارمندی همواره در خط ولایت حرکت کرده و از این صراط مستقیم منحرف نخواهد شد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه عاشورا تصریح کرد: شهدا و خانواده‌های محترم آنها نیازی به برپایی این یادواره‌ها ندارند؛ بلکه این ما هستیم که به شهدا نیازمندیم.

خدمت بی‌منت به مردم

وی سپس با تأکید بر اینکه تمام رمز و راز ماندگاری ما به پیروی از فرهنگ دفاع مقدس بستگی دارد، گفت: زمانی به رسالت خود عمل کرده‌ایم که در خدمت مردم باشیم. تکریم ارباب رجوع یکی از وظایف اصلی نیروهای بسیج کارمندی است که باید در عرصه تکریم ارباب رجوع و خدمت به مردم پیشتاز باشیم.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه عاشورا تصریح کرد: بسیج کارمندی گام‌های اساسی در گسترش تفکر بسیجی، ارزش‌های دینی، معنوی و انقلابی و دفاع مقدس برداشته و با تشکیل گروه‌های صالحین، شوراهای عالی قشر بسیج در شهرستان‌ها خدمات موثری را در تشویق و ترغیب نخبگان و تقویت بنیه مدیریتی ادارات انجام داده است.

وی اظهار کرد: بسیج میراث و یادگار ارزشمند حضرت امام راحل و شهدای افتخارآفرینی است که عاشقانه و با بصیرت راه و مرام حضرت امام حسین(ع) سرور و سالار شهیدان را انتخاب کردند.

حضور بسیج در هر عرصه‌ای نشان از توفیق و موفقیت است

رضوانی تصریح کرد: حضور بسیج در هر عرصه‌ای نشان از توفیق و موفقیت است و در 34 سال گذشته بسیج مدال افتخار ملت ایران بوده است و این مردان و زنان درس‌آموز دانشگاه عظیم نبوی، علوی، فاطمی و عاشورایی هستند.

رضوانی افزود: قدرت و اقتدار این مخلصان وادی عشق، شور و شعور نشأت گرفته از فرهنگ عاشورایی است همان فرهنگ و ایده‌ای که رسواگر کاخ یزیدیان در طول تاریخ بوده است.

مرام عاشورایی بسیج یعنی عشق و ارادت به ولایت

وی اظهار کرد: مرام عاشورایی بسیج یعنی عشق و ارادت به ولایت، دلدادگی به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و این است روایت جاویدان انسان‌های بزرگی که برای کسب رضای خالق همواره در صف اول جهاد با دشمنان دین خدا هستند.

رضوانی تصریح کرد: با عنایت به پیشینه پرافتخار بسیج می‌توان گفت که بسیجیان عزیز در سازمان‌ها و ادارات در عین حالیکه وظایف تعریف شده اداری خود را انجام می‌دهند اما به دلیل بسیجی بودن رسالتی والاتر و بزرگ‌تر را در سازمان خود بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: رنگ و بوی خدمت آن عزیزان یادآور تلاش بسیجیانی است که در هشت سال دفاع مقدس با اقتدار در برابر دشمنان اسلام و قرآن ایستادند و درس فراموش‌نشدنی به متجاوزان آموختند و صدای سیلی بسیجیان در دفاع مقدس بر قامت استکبار همیشه در جهان طنین‌انداز است.

راه ‌حل تمام معضلات کشور حفظ فرهنگ شهادت است

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه عاشورا با بیان اینکه راه ‌حل تمام معضلات کشور حفظ فرهنگ شهادت است، گفت: باید به آرمان و اهداف شهدا توجه و عنایت بیشتری شود.

وی با تاکید بر حفظ فرهنگ شهادت در میان اقشار مختلف جامعه بیان کرد: رسالت عصر حاضر همه ما حفظ فرهنگ شهادت است و باید بدانیم که راه‌ حل بسیاری از معضلات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی ترویج این فرهنگ است.

رضوانی متذکر شد: امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به عنوان یک الگو برای جوانان ما مطرح بوده و باید با راهکارهای مناسب این فرهنگ غنی اسلامی که برگرفته از اسلام ناب محمدی است به جوانان ما منتقل شود و این فرهنگ برای همیشه در جامعه ما جاودانه بماند.

وی اذعان کرد: رشد و پیشرفت کشور ما در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و فناوری‌های نوین در سایه ایثارگری‌های شهدا و تلاش‌های جان برکفان بسیجی است که در عرصه‌های مختلف علمی کشور همیشه پیشتاز بوده و منشأ خدمات ارزنده برای نظام و انقلاب بوده‌اند.

انتهای پیام/60002/ی40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول