اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان خبر داد

برگزاری ویژه برنامه شهادت امام صادق (ع) در جوار آرامگاه بوعلی‌سینا

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان از برگزاری ویژه برنامه شهادت رئیس مذهب شیعه در جوار آرامگاه بوعلی‌سینا خبر داد.

برگزاری ویژه برنامه شهادت امام صادق (ع) در جوار آرامگاه بوعلی‌سینا

علیرضا ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، اظهار کرد: به مناسبت شهادت رئیس مذهب شیعه ویژه برنامه شهادت امام جعفر صادق (ع) در جوار آرامگاه بوعلی‌سینا برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این برنامه که برای ششمین امام همام شیعیان عزاداری ترتیب داده شده، ویژه برنامه‌ای تحت عنوان مدافعان حرم 2 نیز در جوار آن برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان با اشاره به هماهنگی هیئت عزاداری عباسیه جولان در این مراسم خاطرنشان کرد: ایراد سخنرانی، اجرای تواشیح و مداحی از جمله برنامه‌های این مراسم به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه پذیرایی این مراسم از سوی هتل باباطاهر در نظر گرفته شده است، بیان داشت: این مراسم از ساعت 22 در آرامگاه بوعلی‌سینا برگزار می‌شود.

ایزدی در پایان از توقف دو روزه جشنواره تابستانی خبر داد و افزود: به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) جشنواره تابستانی برنامه‌های خود را تعطیل و عوامل آن در مراسم عزاداری حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/89003/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول