اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال

صبا از ترکتورسازی پذیرایی می‌کند/ شاگردان مایلی کهن در فکر چهارمین پیروزی

تیم فوتبال صبای قم در یکی از مهمترین دیدارهای هشتمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور این هفته در قم میزبان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز خواهد بود.

صبا از ترکتورسازی پذیرایی می‌کند/ شاگردان مایلی کهن در فکر چهارمین پیروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته هشتم از نیم فصل نخست مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در راه است و بدون شک حساس‌ترین بازی هفته بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران معروف به داربی پایتخت روز جمعه پانزدهم شهریور ماه در تهران به انجام می‌رسد، اما سایر دیدارها به صورت تقریبا همزمان یک روز زودتر برگزار خواهد شد.

در حالی که بازی‌های هفته هشتم از نیم فصل نخست لیگ سیزدهم از ساعت 18 روز پنجشنبه چهاردهم شهریور ماه آغاز می‌شود، در یکی از مهم‌ترین آنها تیم فوتبال صبای قم از ساعت 18 و 45 دقیقه همین روز در دیداری خانگی در ورزشگاه یادگار امام و در حضور تماشاگران فوتبال دوست قمی میزبان شاگردان مجید جلالی در تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز خواهد بود.

این در حالی است که در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور فاصله بین تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتور سازی تبریز در حال حاضر تنها دو امتیاز است و صبایی‌ها با 10 امتیاز اندوخته از هفت بازی قبل خود رتبه هفتم جدول رده‌بندی در اختیار دارند. تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز نیز از هفت رقابت قبل خود 12 امتیاز در کارنامه دارد و به همین دلیل در حال حاضر یکی از حاضرین در جمع تیم‌های بالای جدول رده بندی مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در مکان پنجم به شمار می‌رود.

فاصله بین صبای قم و تراکتور سازی تبریز دو امتیاز است و چنانچه قرار باشد تراکتورسازان روند رو به رشد خود را ادامه بدهند و صبایی‌ها نیز با روحیه بالایی که از شکست تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته هفتم دارند به پیروزی دیگری در خانه فکر بکنند، این دیدار یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته هشتم از آب در خواهد آمد.

در هفت هفته سپری شده از نیم فصل نخست بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز موفق به کسب سه پیروزی، سه تساوی، یک باخت، هفت گل زده، چهار گل خورده، تفاضل گل به اضافه سه، 12 امتیاز و به دست آوردن رتبه پنجم جدول رده‌بندی شده است.

در سوی دیگر میدان تیم فوتبال صبای قم قرار دارد که از هفت بازی قبل خود، سه پیروزی، سه شکست، یک تساوی، 9 گل زده، هفت گل خورده، تفاضل گل به اضافه دو، 10 امتیاز و مکان هفتم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال را در اختیار دارد.

انتهای پیام/78002/ب40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول