اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک فجر در گفت‌وگو با فارس:

خطای مدافع صبا صددرصد پنالتی بود / سزاوار باخت 3 بر صفر نبودیم

هافبک تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: داور مسابقه صبا و فجر، حق مسلم ما که پنالتی دقیقه 90 بود را به راحتی نادیده گرفت.

خطای مدافع صبا صددرصد پنالتی بود / سزاوار باخت 3 بر صفر نبودیم

جابر انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: به نظر من داور در آخرین دقیقه مسابقه باید یک پنالتی را به سود ما اعلام می‌کرد و الا به این سادگی به صبا نمی‌باختیم.

وی ادامه داد: ما بازی خوبی انجام دادیم و مستحق و سزاوار شکست سه بر صفر در مقابل تیم صبای قم نبودیم، ما بعد از گلی که صبا از راه دور به دست آورد به دنبال جبران گل خورده بودیم و به همین خاطر به صورت همه جانبه روی دروازه این تیم حمله می‌کردیم.

هافبک سابق صبای قم که با پیراهن شماره هفت فجر شهید سپاسی شیراز بازی می‌کند، تصریح کرد: غیبت چند بازیکن اصلی مانند سیامک کوهنورد و مهرداد کریمیان در این دیدار برای ما مشکل‌ساز شد اما باز هم این شانس را داشتیم که به صبا نبازیم.

وی تصریح کرد: ما بعد از خوردن گل چیزی برای از دست دادن نداشتیم و به همین خاطر سراپا حمله بودیم تا به گل تساوی دست پیدا کنیم که در یکی از حملات فجر در داخل محوطه جریمه صبا، مدافع این تیم بر روی من مرتکب خطای پنالتی شد.

انصاری بیان داشت: متاسفانه داور به سادگی از این صحنه گذشت و در حالی‌که مدافع صبای قم صددرصد بر روی من خطا کرد، آن را نادیده گرفت و تیم فجر شهید سپاسی شیراز را از رسیدن به گل تساوی محروم کرد. قطعا اگر پنالتی ما گرفته می‌شد و می‌توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم، هرگز گل‌های دوم و سوم صبا در کار نبود و ما در این دیدار نمی‌باختیم.

وی در پایان در پاسخ به این سئوال که به نظر شما با این نتیجه وضعیت تیم فجر شهید سپاسی شیراز در آینده لیگ برتر این فصل چگونه خواهد شد، تصریح کرد: کار ما واقعا سخت شد، ما به قم آمده بودیم که از صبا امتیاز بگیریم اما با این اوصاف حالا باید بیشتر از گذشته تمرین کرده و تمرکز خود را حفظ کنیم تا از بازی‌های آینده به خصوص دیداری که با داماش گیلان در خانه خود خواهیم داشت، امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول