اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی هندبال صبای قم:

مقابل مس کرمان بی نظم بودیم/ هدف صبا ماندن در لیگ برتر است

سرمربی تیم هندبال صبای قم گفت: ما در دیدار خانگی مقابل مس کرمان نظم نداشتیم و به همین خاطر بازی را به راحتی به حریف واگذار کردیم.

مقابل مس کرمان بی نظم بودیم/ هدف صبا ماندن در لیگ برتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، غلامعلی اکبرآبادی بعد از پایان بازی تیمش با مس کرمان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: متاسفانه من در مسیر آماده‌سازی تیم در آستانه فصل جدید مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور به دلیل همراهی تیم ملی هندبال نوجوانان کمتر کنار صبا حضور داشتم.

وی ابراز داشت: در مدت زمانی که تیم صبای قم آماده حضور در پیکارهای این فصل لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور می‌شد بیشترین بخش آماده‌سازی تیم به بدنسازی اختصاص پیدا کرد و زمان کافی برای انجام کارهای تاکتیکی نداشتیم.

سرمربی تیم هندبال صبای قم بیان کرد: ما نیاز به زمان داریم تا تیم به هماهنگی لازم برسد ضمن اینکه این نکته را هم از یاد نبرید که تیم ما نسبت به فصل گذشته 60 درصد تغییر کرده و تا زمانی که این جابجایی را به هماهنگی تبدیل کنیم کار سخت پیش رو داریم.

وی در پاسخ به اینکه چرا بازیکنان شما به راحتی فرصت‌های پنالتی را در مقابل دروازه حریف از دست می‌دادند، تصریح کرد: به هر حال باید تفاوت بازیکنان مس با صبا در اینجا مشخص شود، ما بازیکنی داریم که تجربه زیادی ندارد و به همین خاطر پنالتی را از دست می‌دهد.

اکبرآبادی بیان داشت: تیمی که با 300 میلیون بسته شده و بازیکنانش جویای نام و جوان هستند با تیمی که بیش از یک میلیارد تومان هزینه کرده و مهره‌های مطرحی دارد باید تفاوت داشته باشد، در تیم ما با تجربه‌ترین بازیکن رضا سفیدگر است و دیگر نفرات همگی جوان و جویای نام هستند.

وی گفت: میانگین سنی تیم هندبال صبای قم در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور 24 سال است در حالی که بیش از 65 درصد ترکیب تیم ما را بازیکنان بومی تشکیل می‌دهند زیرا هدف ما سرمایه‌گذاری بر روی نسل جوان و نیروهای بومی است.

سرمربی تیم هندبال صبای قم هدف اصلی تیمش در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور را تشریح کرد و اظهار کرد: ما تنها به دنبال بقا در لیگ برتر هندبال و از همین هفته‌های آغازین به دنبال جمع آوری امتیازات هستیم.

انتهای پیام/78002/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول