اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان:

دفاع از حقوق کارگران اولویت اداره‌کل کار و امور اجتماعی است

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کردستان در جمع کارگران کارخانه ذوب آهن، دفاع از کارگران و احقاق حقوق آنان را اولویت این اداره‌کل عنوان کرد.

دفاع از حقوق کارگران اولویت اداره‌کل کار و امور اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مصطفی باغبانیان ظهر امروز در جمع کارگران کارخانه ذوب آهن کردستان در سالن اجتماعات اداره‌کل کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: من از خانواده کارگری هستم و به خوبی شرایط کارگران را درک می‌کنم و به نظر بنده نیروهای کار بزرگترین پشتوانه اقتصادی کشورهستند.

وی خاطرنشان کرد: در طول چند ماهی که به عنوان خادم مردم در این پست مشغول به انجام وظیفه شده‌ام تنها دغدغه ما رفع مشکلات کارگران و انجام رضایت مردم انقلابی و ولایت‌مدار استان است.

وی با بیان اینکه دفاع از شما بزرگترین رسالت من در این جایگاه است، گفت: انجام بی‌نقص و کامل وظایفی که در قبال بدنه کارگری داریم بزرگترین هدف من در این پست و جایگاه است.

باغبانیان با ابراز تاسف از وضعیت کنونی کارخانه ذوب آهن کردستان، افزود: در تمام جلساتی که در مورد وضعیت کنونی این کارخانه با کارفرما برگزار کرده‌ایم اولویت ما دفاع از حق کارگران بوده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای در طول هفته گذشته به منظور رفع مشکل کارخانه ذوب آهن قروه اظهار کرد: راه‌کارهایی برای رفع مشکل کارگران این کارخانه اندیشیده شده ولی تا کنون رأی برای اجرای آن صادر نشده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان تصریح کرد: برای آنکه در حق شما اجحافی صورت نگیرد رای نهایی را سعی کرده‌ایم با حضور نمایندگانی از خود شما صادر کنیم چرا که معتقدم تامین نیاز و رفع مشکلات کارگران از اجر معنوی بیشتری برخوردار است.

وی خطاب به کارگران کارخانه ذوب آهن کردستان بیان کرد: شکی نداشته باشید که آنچه به نفع شما و در چارچوب قانون باشد در کمترین زمان انجام می‌دهیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان یادآور شد: اعمال قانون باید برای تمام کارگران این کارخانه برابر باشد.

وی ابراز امیدواری کرد با ارائه راهکارهای قابل قبول و در چارچوب قانون این مشکل حل شده و تمامی کارگران به حقوق قانونی خود دست پیدا کنند.

وی ضمن اعلام انجام رایزنی‌های لازم با آقای محجوب در مرکز به منظور رفع هرچه سریع‌تر مشکل کارخانه ذوب آهن، از پرداخت معوقات کارگران این کارخانه تا پایان شهریورماه امسال در دستور کار قرار گرفته است.

باغبانیان اضافه کرد: با عصبانیت و تعجیل مشکلی حل نمی‌شود  ضمن پرداخت حقوق و مزایای معوق کارگران و بحث بیمه بیکاری تا زمان آغاز به کار دوباره کارخانه در دستور کار قرار گرفته است.

وی در پایان گفت: احقاق حق در نظام اسلامی از اصول خدشه‌ناپذیر است و هیچ کس را به خاطر این مسئله زیرسوال نمی‌برند چرا که نظام ما نظامی الهی است و دفاع از حقوق مردم به ویژه اقشار زحمت‌کش در رأس قرار گرفته است.

انتهای پیام/79002/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول