اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور بسیجیان انجام شد

برگزاری سمینار کارگروه آموزشی سرگروه‌های شجره طیبه صالحین شهرستان جم

سمینار کارگروه آموزشی تداوم سرگروه‌های شجره طیبه صالحین شهرستان جم با حضور بسیجیان این شهرستان برگزار شد.

برگزاری سمینار کارگروه آموزشی سرگروه‌های شجره طیبه صالحین شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، پیش از ظهر امروز سمینار کارگروه آموزشی تداوم سرگروه‌های شجره طیبه صالحین شهرستان جم با حضور فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم برگزار شد.

فرمانده سپاه شهرستان جم در این آیین ضمن تشکر و قدردانی از حضور و فعالیت‌های سرگروه‌های حلقه‌های شجره طیبه صالحین که با توجه به دستور اکید رهبری و اهداف عالیه بسیج فعالیت می‌کنند در ارتباط با اهمیت حلقه‌های شجره طیبه صالحین اظهار داشت: فعالیت‌ها و قدم‌های خوبی در سطح شهرستان صورت گرفته و بحمدالله حضور فعالیت‌های بسیجیان فراگیر شده و باید در آینده شعاع دایره فعالیت‌های حلقه‌ها همه آحاد جامعه را فرا بگیرد.

عبدالرضا ریزی اضافه کرد: مهم‌ترین ماموریت حلقه‌ها کیفی‌سازی فعالیت‌ها است و باید در راستای این هدف مهم، مربیان، سرگروه‌ها و امکانات و تجهیزات هم کیفی‌سازی شوند تا به اهداف عالیه بسیج دست بیابیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) تصریح کرد: باید برای ادامه و تداوم حلقه‌ها به دنبال افرادی باشیم توانمند، متعهد و پاک که بتوانند حلقه‌ها را مدیریت کنند و اعتقاد دارم در این شهرستان جوانان متعهد و کارآمد زیاد هستند ولی باید آن‌ها را شناسایی کرد.

بر اساس این گزارش سمینار سرگروه‌های شجره طیبه صالحین از روز پنجشنبه هفتم شهریور آغاز شده و امروز به پایان می‌رسد.

در این سمینار تمام سرگروه‌های حلقه شجره طیبه صالحین شهرستان جم و بخش ریز حضور دارند و در نشست‌ها و مباحث برنامه‌ریزی شده شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/2451/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول