اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد:

بحران در خاورمیانه به سود آغازگران جنگ نخواهد بود

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد گفت: ایجاد بحران در منطقه خاورمیانه به سود هیچ کشوری به ویژه آغازگران جنگ نخواهد بود.

بحران در خاورمیانه به سود آغازگران جنگ نخواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مجتبی صالحی‌فرد پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان این ناحیه با اشاره به موضوع مقاومت در منطقه، اظهار داشت: علت رویارویی نظام سلطه با حکومت سوریه، محور قرار گرفتن این کشور در مسئله مقاومت و نقش این کشور در حماسه آفرینی حزب الله در جنگ‎های 33 روزه و سپس 22 روزه و 8 روزه غزه است. 

وی افزود: دنیای استکبار با استفاده از بهانه بیداری اسلامی در جهان اسلام، خواستار گسیل مردم بر علیه نظام مردم سالار بشار اسد بوده و پس از عدم موفقیت در عرصه‌های جنگ نرم و همچنین شکست گروه‌های تروریستی، این بار روش دخالت مستقیم نظامی و بمباران هوایی را در دستور کار قرار داده است.

صالحی فرد ادامه داد: آمریکا و قدرت‌های غربی در جریان جنگ عراق؛ بهانه تهاجم را وجود سلاح کشتار جمعی  در این کشور و در افغانستان نیز وجود گروه القاعده را مطرح کردند.

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد اظهار داشت: در کشور سوریه نیز اکنون، استفاده از سلاح شیمیایی دستاویز دشمنان اسلام قرار گرفته؛ در صورتی که با اطلاعات مستند، این سلاح‌ها توسط گروه‌های معارض حکومت استفاده شده و منجر به کشته شدن 653 نفر شده است.

وی با اشاره به بحث جنگ احتمالی در خاورمیانه، گفت: شاید آمریکا و کشورهای معارض سوریه، آغاز کننده جنگ باشند اما قطعاً پایان جنگ با آن‌ها نیست و ممکن است درگیری به عربستان، قطر، رژیم غاصب صهیونیستی و ترکیه نیز کشیده شود.

صالحی فرد تأمل در نتیجه جنگ‌های عراق و افغانستان و آتش افروزی در منطقه را به کشورهای سلطه‌گر یادآور شد و گفت: ایجاد بحران در منطقه خاورمیانه به سود هیچ کشوری به ویژه آغازگران جنگ نخواهد بود.

انتهای پیام/68001/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول