اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت گرمسار:

استقامت و ایمان رمز پیروزی در راه حق است/ مردم سوریه مقاومت می‏‌کنند

امام جمعه موقت گرمسار گفت: استقامت و ایمان رمز پیروزی در راه حق است و مردم سوریه با تکیه بر این اصل، مقابل دشمن مقاومت می‌‏کنند.

استقامت و ایمان رمز پیروزی در راه حق است/ مردم سوریه مقاومت می‏‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‏‌الاسلام والمسلمین حسن فریدون پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان شهرستان گرمسار اظهار کرد: با توجه به خطبه 11 نهج‏‌البلاغه، باید در راه حق با استقامت و ایمان ایستادگی کرد و به وعده الهی خداوند که پیروزی است، ایمان داشت و امروز تکلیف مردم سوریه نیز همین است.

وی تصریح کرد: خداوند متعال فرموده است 20 نفر شما که با استقامت و با ایمان باشد، بر 20 هزار نفر پیروز خواهد شد و این وعده الهی است.

امام جمعه موقت گرمسار افزود: خطبه 11 نهج‏‌البلاغه حضرت علی (ع) به بیان چگونگی حضور افراد در صحنه جنگ و ویژگی‏‌های آنان می‌‏پردازد.

وی بیان کرد: در صحنه جنگ مانند کوه استوار و ثابت قدم بودن، دشمن‏‌شناسی، استقامت و پایداری در جنگ، نشان‏‌دادن غضب و عصبانیت خود به دشمن با فشردن دندان‏ها، توجه به خدا و کمک‏های غیبی از جانب خدا از جمله نکاتی است که در خطبه 11 نهج‏‌البلاغه، حضرت علی (ع) به آن اشاره کرده است.

فریدون خاطرنشان کرد: ایمان باید علاوه بر اقرار به زبان با عمل نیز همراه باشد و از مهم‏ترین شروط پیروزی که در آخر این خطبه آمده، به یاد خدا بودن در همه حال است.

انتهای پیام/2249/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول