اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرآموزش و پرورش ابهر تاکید کرد

لزوم صرفه‌جویی مدارس در مصرف حامل‌های انرژی

مدیرآموزش و پرورش ابهر بر لزوم صرفه جویی در حامل‌های انرژی در مدارس تاکید کرد.

لزوم صرفه‌جویی مدارس در مصرف حامل‌های انرژی

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علیرضا قنبری ظهر امروز در جمع مدیران مدارس این شهر با اشاره به بحث کیفیت بخشی به امور آموزشی و پرورشی مدارس خاطرنشان کرد: مدیران مدارس نسبت به تشکیل ستاد پروژه مهر در مدارس اقدام کرده و صورت جلسه این ستادها را تنظیم و به آموزش و پرورش ارسال کنند.

وی افزود: مدیران مدارس نسبت به تشکیل شورای دبیران و نیز مشخص کردن و ثبت سواد اولیاء در سامانه سناد برای تکمیل بانک اطلاعات اداره سواد‌آموزی اقدام لازم را صورت دهند.

مدیرآموزش و پرورش ابهر با تاکید بر لزوم پاسخگویی مدارس به بخشنامه‌ها در موعد مقرر خاطرنشان کرد: مدیران مدارس نسبت به کلاس‌بندی دانش‌آموزان و برنامه‌ریزی برای شروع باشکوه سال تحصیلی جدید در مدارس اقدام‌های لازم را انجام دهند.

وی در ادامه بر لزوم صرفه جویی در حامل‌های انرژی و برگزاری نماز جماعت در مدارس با حضور دبیران و عوامل اجرایی تاکید کرد.

مدیر آموزش و پرورش ابهر با بیان اینکه در دولت نهم و دهم 400 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش ابهر شدع عنوان داشت: امیدواریم با تلاش دولت یازدهم و با برنامه‌ریزی دقیق مسئولان برای تک شیفت کردن مدارس گام‌های موثری برداشته شود‌.

قنبری با تاکید بر لزوم توجه همگان به بحث اوقات فراغت گفت: اگر از اوقات فراغت برای شکوفایی و خودسازی بهره‌گیری نشود به غفلت و فراموشی تبدیل خواهد شد.

وی افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با همه امکانات و با بهره‌گیری از ابزارهای گوناگون به ویژه‌ها رسانه‌ها درصدد مخدوش کردن ذهن نوجوانان و جوانان و بدبین کردن ایشان نسبت به نظام هستند.

قنبری اضافه کرد: این مهم از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوده و امروز با ابزارهای رسانه‌ای و دنیای مجازی شکل دیگری به خود گرفته است و امروز ما نیز باید با ابزارها و شگردهای نوین در مسیر مبارزه و دفع توطئه‌های دشمنان گام برداریم.

انتهای پیام/73002/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول