اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با درخشش در پیکارهای قهرمانی کشور

جلالیان نماینده قم در تیم ملی تنیس نوجوانان شد

محمدحسین جلالیان به عنوان نماینده قم به تیم ملی تنیس رده سنی نوجوانان کشورمان برای اعزام به رقابت‌های مهم برون مرزی دعوت شد.

جلالیان نماینده قم در تیم ملی تنیس نوجوانان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این نوجوان موفق تنیس قم که کار در این رشته ورزشی را از دوره‌های استعدادیابی تنیس قم آغاز کرد و اکنون یکی از بازیکنان آینده دار تنیس قم و کشورمان به شمار می‌رود، در سال جاری اوج درخشش خود را در مسابقات تور تنیس آسیا به نمایش گذاشته است.

محمدحسین جلالیان تنها تنیس باز قمی است که در بخش دوبل هفته‌های اول و دوم رقابت‌های تور تنیس زیر 14 ساله‌های قهرمانی آسیا توانست دو بار متوالی به جمع چهار تیم برتر دوبل راه پیدا کند اما در بخش انفرادی تنها توانست به جمع هشت نفر برتر برسد.

موفقیت‌های محمدحسین جلالیان در پیکارهای قهرمانی تور تنیس آسیا به تیرماه سال جاری باز می‌گردد اما جدیدترین موفقیت این تنیس باز در مسابقات تنیس قهرمانی رده سنی زیر 14 سال کشور رقم خورد و جلالیان بار دیگر در این رقابت‌ها جزء سه نفر برتر قرار گرفت.

این در حالی است که مسابقات تنیس زیر 14 سال قهرمانی کشور با شرکت برترین‌های این رده سنی از استان‌های مختلف به میزبانی هیئت تنیس استان خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار شد و برترین‌های خود در این رده سنی را شناخت.

در این مسابقات 22 تیم از سراسر کشور حضور داشتند که در پایان تیم اعزامی هیئت تنیس استان قم در بخش تیمی در جایگاه سوم قرار گرفت، ضمن اینکه در بخش انفرادی محمدحسن جلالیان از قم توانست با کسب مقام دوم عنوان نایب قهرمانی را به دست بیاورد.

این موفقیت‌ها در شرایطی به افتخارات تنیس قم اضافه شد که در ترکیب تیم هیئت تنیس قم محمدحسین جلالیان، امین موسوی، سینا یوسف ‌زاده و سیدعلی سید صالحی حضور داشتند و جلالیان با درخشش در این رقابت‌ها به تیم ملی زیر 14 سال کشورمان نیز دعوت شد.

جلالیان در حالی این موفقیت را کسب کرد که در پیکارهای دو هفته متوالی از مسابقات تور تنیس آسیا که با شرکت نمایندگانی از تنیس کشورمان و همچنین چند کشور مطرح خارجی در این رشته به انجام رسید و میزبانی آن را نیز فدراسیون تنیس کشورمان عهده‌دار بود، درخشش خیره کننده‌ای داشت.

ترکیب تیم تنیس کشورمان در این دوره از رقابت‌ها را تنیس‌بازان آینده‌دار رده سنی زیر 14 سال از استان‌های مختلف تشکیل می‌دادند و در بین آن‌ها چهار تنیس‌باز خوب و با استعداد قمی نیز حضور داشتند که از بین آن‌ها در هفته نخست جلالیان موفق به کسب عنوان سوم مشترک رقابت‌های تور تنیس آسیا شد و در هفته دوم موفقیت‌های خود را تکرار کرد و به فینال بخش دوبل صعود کرد.

در این رقابت‌ها که با شرکت تنیس‌بازان ایرانی و همچنین تنیس‌بازانی از عراق، کویت، پاکستان، هند، بحرین و ... در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد، جلالیان به اتفاق کیا کهنمویی دیگر تنیس‌باز کشورمان که اهل آذربایجان غربی است، در نهایت مقام قهرمانی را در بخش دوبل به دست آوردند.

در این دوره از مسابقات محمدحسین جلالیان تنیس‌باز خوب و آینده‌دار هیئت تنیس استان قم در بخش دوبل در کنار کیا کهنمویی با حریفان خود از پاکستان و بحرین به رقابت پرداختند و در نهایت با کسب مقام قهرمانی بخش دوبل به کار خود پایان دادند در حالی‌که تیم‌ دو نفره جلالیان و کهنمویی از کشورمان در دیدار نهایی و در تلاش برای کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی موفق به شکست تیم دو نفره محمدعلی صاحب زادا از پاکستان و علی دوانی از کشور بحرین شدند.

انتهای پیام/78002/ق40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول