اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

اختلاف‌نظر اعضای شورا به جامعه کشیده نشود

فرماندار کرمان وحدت‌نظر اعضای شوراهای اسلامی را مهم خواند و گفت: اختلاف‌نظرها امری طبیعی است، اما این مباحث نباید به جامعه کشیده شود، زیرا اختلافات، انگیزه کار کردن را از کارکنان می‌گیرد.

اختلاف‌نظر اعضای شورا به جامعه کشیده نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بهنام سعیدی صبح امروز در جلسه پایانی شورای اسلامی شهرستان کرمان اظهار داشت: با توکل به خدا، تلاش و راضی بودن به رضای الهی می‌توان پله‌های ترقی را طی کرد.

وی با تشکر از خدمات و عملکرد مؤثر و نتیجه‌بخش شورای اسلامی شهرستان کرمان در شش سال گذشته و با اشاره به تلاش‌هایی که شورای اسلامی شهرستان کرمان انجام داده است، خاطر نشان کرد: شورای شهرستان کرمان به لحاظ فعالیت‌های صورت گرفته و از نظر علمی، میزان تجربه، وجاهت و کارایی یک شورای تاثیرگذار را تشکیل داده بود.

فرماندار کرمان قبول مسئولیت را زمینه خدمت به مردم دانست و افزود: اگر به مسئولیت با دید خدمت به مردم نگریسته شود، آن‌گاه این مسئولیت و تمام سختی‌هایش برای ما لذت‌بخش می‌شود.

سعیدی از اعضای شورای فعلی خواست تا پس از معرفی شورای جدید، ارتباط و تعامل خود را با ایشان حفظ کرده و تجارب به دست آمده در سال‌های خدمت را در اختیار آنها قرار دهند.

وی خطاب به کسانی که در دوره چهارم شوراهای اسلامی موفق به کسب رأی اعتماد مردم شده‌اند، گفت: از جمله مواردی که باید اعضای شوراها مد نظر قرار دهند، رعایت قانون و تسلط کامل بر قوانین است، زیرا مسلط بودن به قانون سبب می‌شود، خواسته‌ها و مطالبات به صورت قانونی مطرح شود، همچنین زمینه پذیرش درخواست‌های غیرقانونی را از بین می‌برد.

فرماندار کرمان همچنین تعامل مناسب اعضای شوراها با دستگاه‌های اجرایی را مهم دانست و افزود: تعامل مناسب با مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی میزان پیشبرد اهداف و تصمیمات شورا را بالا می‌برد.

سعیدی وحدت‌نظر اعضای شورا را مهم خواند و اذعان داشت: شورا باید به صورت یک تن واحد کار کند، اختلاف‌نظرها امری طبیعی است، اما این مباحث نباید به جامعه کشیده شود، زیرا اختلافات، انگیزه کار کردن را از کارکنان می‌گیرد.

وی شناختن نقاط ضعف و قدرت خود را یکی از الزامات شوراها دانست و خاطر نشان کرد: شورایی موفق عمل می‌کند که به نقاط ضعف و قوت خود آگاهی کامل داشته باشد، تهدیدات و فرصت‌ها را بشناسد و با توجه به آنها به موقع و به‌جا اقدام کند.

سعیدی عنوان کرد: شورای اسلامی جدید شهرستان کرمان باید شورایی میدانی و عملیاتی باشد و علاوه بر برگزاری جلسات و کار اداری در متن کارها قرار گیرد.

عیسی سلاجقه رئیس شورای اسلامی شهرستان کرمان در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در سومین دوره شوراهای اسلامی شهرستان کرمان گفت: در شش سال گذشته 47 جلسه توسط این شورا برگزار شد که طی آن مسائل و مشکلات مربوط به شهرستان کرمان مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی دلیل موفقیت شورای اسلامی شهرستان کرمان را کار بدون منت و چشم‌داشت، تعامل و هم‌اندیشی با مسئولان و اخلاص در عمل دانست.

به گزارش فارس، ساختمان جدید شورای اسلامی شهرستان کرمان با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 620 میلیون ریال توسط فرماندار کرمان افتتاح شد.

انتهای پیام/2446/ع40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول