اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

عملیات اجرایی محور بادوله به کاکی آغاز شد

با حضور معاون عمرانی استاندار بوشهر، نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان محلی عملیات اجرایی پروژه بزرگراه کاکی به بادوله آغاز شد.

عملیات اجرایی محور بادوله به کاکی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، معاون عمرانی استاندار بوشهر صبح امروز در مراسم کلنگ زنی این پروژه عمرانی گفت: محورکاکی به بادوله به‌دلیل قرارگیری در مسیر بزرگراه بوشهر، کنگان، عسلویه و همچنین به‌دلیل موقعیت خاص کشاورزی شهرستان دشتی در استان بوشهر همواره از ترافیک بالایی برخوردار بوده که برای تامین ایمنی عبور و مرور نیاز مبرم به بهسازی و ارتقاء کیفی محور است.

شاپور رستمی افزود: بر این اساس مطالعات طرح چهار خطه این محور به طول 6 هزار متر متوسط توسط اداره کل راه و شهرسازی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: عرض محور 23 متر، عرض بلوار 2 متر حجم خاکبرداری 12 هزار و 613 متر مکعب، خاکریزی 22 هزار و 447 متر مکعب است و 31 ابنیه فنی برای این مسیر در نظر گرفته شده است.

معاون استاندار بوشهر تصریح کرد: این پروژه 36 میلیارد و 101 میلیون و 250 هزار و 80 ریال هزینه در بر دارد.

افتتاح ساختمان دهیاری روستای بنیاد بخش کاکی

همچنین با حضور نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، ساختمان دهیاری روستای بنیاد بخش کاکی شهرستان دشتی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرماندار دشتی صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از ساختمان این دهیاری گفت: این یکی از 43 پروژه‌ای است که در شهرستان دشتی افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

سید علی هاشمی افزود: در هفته دولت امسال در شهرستان دشتی 43 پروژه عمرانی با اعتبار 358 میلیارد و 462 میلیون ریال افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی خاطر نشان کرد: ساختمان دهیاری روستای بنیاد با زیربنای 65 متر مربع و با اعتبار 285 میلیون ریال احداث شده است.

انتهای پیام/66001/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول