اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

آغاز عملیات اجرایی احداث پل روستایی در نوشهر

عملیات اجرایی احداث پل روستایی در نوشهر در ششمین روز از هفته دولت آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی احداث پل روستایی در نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، کلنگ‌ احداث پل روستای "خیر سر" از توابع بخش مرکزی نوشهر در هفته گرامیداشت دولت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به زمین زده شد.

امام جمعه نوشهر در این مراسم خاطرنشان کرد: از نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی و همه مسئولانی که برای احداث پل روستای "خیرسر" تلاش کردند، تشکر می‌کنم.

حجت‌الاسلام محمود مشایخ افزود: امیدواریم احداث پل روستای "خیر سر" نوشهر به صورت اساسی و با استانداردهای لازم انجام شود و دیگر شاهد مشکلات نباشیم.

وی ابراز امیدواری کرد تا سالروز سیل 22 آبان 91 این پل ارتباطی افتتاح شود.

فرماندار نوشهر گفت: سیل 22 آبان ماه 91 خسارت سنگینی را بر مردم نوشهر و اهالی روستای "خیر سر" به بار آورده و موجب سختی و رنج در زندگی آنها و راه‌شان شد.

محمدعلی قمی افزود: اقدامات قانونی برای تامین اعتبار احداث این پل انجام شد و بخشی از اعتبارات نیز تخصیص یافت و کار عملیات احداث پل روستای "خیر سر" آغاز شد.

وی تاکید کرد: انتظار این است تا در روند احداث این پل سرعت کار بسیار بیشتر از آنچه مد نظر است، مورد توجه قرار گیرد و به یاری خدا در 22 آبان 92 به طور رسمی افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

رئیس اداره راه و شهرسازی نوشهر در ادامه این مراسم گفت: اعتبار این پل روستایی از محل بودجه حوادثی نوشهر به طول 30 متر و عرض هفت متر با مبلغ 550 میلیون تومان احداث می‌شود.

عطاالله احمدی‌زاده افزود: از این اعتبار مبلغ 475 میلیون تومان اعتبار اولیه تخصیص یافت و نیز 90 میلیون تومان هم از محل توسعه روستایی در نظر گرفته شد.

وی به مشخصات این پل پرداخت و بیان کرد: در دو طرف محل نصب شمع‌های پل به عمق 26 متر حفر شد و تیر آن از جنس تیر ورق آهنی طراحی شده است.

وی اظهار داشت: نصب شمع‌ها تا پایان شهریور ماه انجام می‌شود که پس از آن بدنه اصلی پل بر روی آن قرار می‌گیرد که این پل از سوی کارخانه سازنده آماده عرضه است.

به گزارش فارس، با آغاز عملیات احداث پل روستای "خیر سر" نوشهر، این پروژه طی سه ماه آینده آماده بهره‌برداری است.

انتهای پیام/2296/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول